PL
13.11.2017 Komunikaty

Informacja o czasowym braku dostępności Centrum Informatyki 13.11.-17.11.2017

Szanowni Państwo

W dniach 13.11.2017-17.11.2017 Centrum Informatyki zmienia swoja siedzibę i przeprowadza się na ul. Uniwersytecka do nowego II budynku Rektoratu UŁ

Helpdesk przeprowadza się w dniach 14-15.11.2017 w związku z powyższym informujemy o czasowym braku możliwości odbioru telefonu i maila w trakcie przeprowadzki.

Drukowanie legitymacji studenckich zostanie wznowione pod koniec tygodnia, legitymacje będzie można odebrać w dniu dzisiejszym lub regularnie od dnia 20.11.2017 9 w każdy wtorek i czwartek w nowej siedzibie.

Informujemy również o czasowym braku dostępu następujących osób : Katarzyny Bojanowskiej, Zespołu USOS oraz Działu Technicznego DSS.

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.<br>Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.