PL

Konferencja pt. Prawne aspekty gier komputerowych

Czas i miejsce

Organizatorzy:
Katedra Prawa Własności Intelektualnej WPiA UJ
Zakład Prawa Cywilnego WPiA UŁ

Kraków
12 października 2018 r.
Katedra Prawa Własności Intelektualnej WPiA
Uniwersytet Jagielloński
Kolegium Kazimierzowskie
ul. Józefa 19, s. 5

Część pierwsza: Autorskoprawne aspekty gier komputerowych

  • LET’ S PLAY – działalność internautów a gra komputerowa z perspektywy prawa autorskiego
  • Warstwa dźwiękowa gry komputerowej 
  • Autorskoprawna ochrona postaci fikcyjnej w grach komputerowych
  • Komponenty gry komputerowej i ich status w samej grze i poza nią
  • Kwalifikacja gry komputerowej w orzecznictwie TS UE

Część druga: Cywilnoprawne aspekty gier komputerowych

  • Gry komputerowe jako źródło naruszenia dóbr osobistych 
  • Cywilnoprawne aspekty obrotu grami komputerowymi - spojrzenie z punktu widzenia praktyki gospodarczej

Część trzecia: Nieuczciwa konkurencja i karnoprawne aspekty gier komputerowych

  • Downgrade - zwiastun gry a finalny produkt – rozważania z perspektywy prawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
  • „Kradzież” dóbr wirtualnyclh w grach sieciowych

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.<br>Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.