Zapisy na zajęcia

Uwaga!!

O wszelkich zmianach w rejestracjach informujemy na bieżąco w harmonogramie.

Przypominamy że serwis USOSWeb jest nieczynny w godz. 21.00-22.00 - MIGRACJA

  • Informacje ogólne

    UWAGA!!!

    Uprzejmie informujemy, że od 13 października2020 r. rozpoczyna się rejestracja na zajęcia dydaktyczne dla studiów stacjonarnych i wieczorowych, a od 26 października 2020 r. dla studiów zaocznych. Rozkłady zajęć obowiązujące w  semestrze zimowym 2020/21 będą dostępne od 7 października 2020r.dla studiów stacjonarnych i wieczorowych oraz od 20 października 2020 r. dla studiów zaocznych (kierunek: administracja I stopnia od 27 października).
    Szczegóły w harmonogramie zapisów.

    Rejestracja obejmuje tylko zajęcia rozpoczynające się w semestrze zimowym 2020/21

    Uprawnionymi do rejestracji będą tylko te osoby, które są aktywnymi studentami w roku akademickim dla którego odbywa się rejestracja, czyli zapisu na zajęcia w roku akad. 2020/21 np. dla 3 roku prawa stacjonarnego będzie mogła dokonać osoba która jest wpisana na etap DMPRr3 20/21.

    W trakcie trwania rejestracji nie będzie można zapisywać się na zajęcia z niższego bądź wyższego roku.

    Wszelkie zgody na awans są wydawane przez prodziekana kierunku. Zapisy na warunki i awanse są dokonywane przez dziekanat.

    W związku z obowiązującymi zasadami przywilej pierwszeństwa zapisu mają osoby już rozliczone i wpisane na kolejny rok akademicki.

    Rejestracja na proseminaria, seminaria licencjackie, seminaria, seminaria magisterskie odbywa wraz z zapisami na ćwiczenia i wykłady szczegóły dostępne w harmonogramie.

    Lista osób uprawnionych do rejestracji będzie aktualizowana raz dziennie (pn-pt po migracji danych godz. po godz.21.00).

    1. W celu poprawnej rejestracji należy przede wszystkim zapoznać się z aktualnym rozkładem zajęć
    2. Zapisy zaczynają się zgodnie z harmonogramem.
    3. Zapisy na zajęcia odbywają poprzez rejestrację na przedmioty (bezpośrednio do grup) poprzez serwis USOSWEB https://usosweb.uni.lodz.pl i dotyczą wszystkich studentów Wydziału Prawa i Administracji
    4. Studenci zobowiązani są do zapisania się na ćwiczenia i wykłady zgodnie z obowiązującym programem studiów. Zapisanie się na jakiekolwiek ćwiczenia, konwersatoria czy wykłady, wiąże się z obowiązkiem uzyskania oceny z zajęć
    5. Do każdych zajęć możemy wybrać dowolny nr grupy, w której nie są wyczerpane limity.
    6. Rejestracja na języki obce odbywa się według deklaracji złożonych w Studium Języków Obcych UŁ.
    7. Rejestracja na przedmiot Wychowanie fizyczne: http://www.swfis.uni.lodz.pl dotyczy studentów 1-go roku (DLAD), 2-go roku (DMPR, DLPL).
    8. Studenci, którzy chcą zaliczać przedmiot awansem muszą uzyskać zgodę dziekana na awans i dostarczyć ja do właściwego dziekanatu celem dopisania do systemu.
    9. Studenci, którzy muszą zaliczać przedmiot warunkowo są zobowiązaniuzyskać zgodę dziekana na warunek i dostarczyć ją do właściwego dziekanatu celem dopisania do systemu.
    10. Studenci, którzy nie zdążyli zapisać się do grupy zajęciowej drogą elektroniczną, mają obowiązek dostarczyć zgodę prowadzącego na dopisanie do właściwego dziekanatu celem dopisania do systemu USOS (tylko aktywni studenci) do 30.11.2020.
    11. Studenci, którzy chcą przenieść się do innej grupy zajęciowej po zakończeniu rejestracji (tylko w sytuacjach wyjątkowych), mają obowiązek dostarczyć zgodę prowadzącego na wypisanie się z obecnej grupy i zgodę prowadzącego na przyjęcie do nowej grupy do właściwego dziekanatu celem dopisania do systemu (do 30.11.2020).
    12. Studenci, którzy nie dokonali rejestracji na zajęcia nie mogą przystąpić do egzaminu lub zaliczenia danego przedmiotu.
    13. Rejestracja na proseminaria, seminaria licencjackie, seminaria, seminaria magisterskie odbywa wraz z zapisami na ćwiczenia i wykłady szczegóły dostępne w harmonogramie.

     

    Pliki do pobrania

  • Harmonogram - stacjonarne i wieczorowe

    ADMINISTRACJA STACJONARNA I STOPIEŃ DLAD

    od 22.02.2021 do 14.03.2021 (ćwiczenia) do 31.03.2021 (wykłady)

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    ADMINISTRACJA STACJONARNE II STOPIEŃ DUAD

    od 22.02.2021 do 14.03.2021 (ćwiczenia) do 31.03.2021 (wykłady)

    • 1 ROK od godz. 13.00
    • 2 ROK od godz. 14.00

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    POLITYKA SPOŁECZNA  DLPL

    od 22.02.2021 do 14.03.2021 (ćwiczenia, konwersatoria) do 31.03.2021 (wykłady)

    • 1 ROK od godz. 15.00 – (wraz konwersatoriami)
    • 2 ROK od godz. 16.00 – (wraz z konwersatoriami)
    • 3 ROK od godz. 17.00 – (wraz konwersatoriami)

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    PRAWO STACJONARNE DMPR 

    od 23.02.2021 do 14.03.2021 (ćwiczenia) do 31.03.2021 (wykłady)

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    PRAWO WIECZOROWE WMPR

    od 23.02.2021 do 14.03.2021 (ćwiczenia) do 31.03.2021 (wykłady)

    • 1 ROK od godz. 14.00
    • 2 ROK od godz. 15.00
    • 4,5 ROK od godz. 16.00

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    PRZEDMIOTY DO WYBORU (KONWERSATORIA, PRZEDMIOTY PODSTAWOWE W RAMACH SPECJALIZACJI) 

    od 23.02.2021 do 14.03.2021 (konwersatoria, laboratoria, ćwiczenia) do 31.03.2021 (wykłady)

    • Konwersatoria - 3 ROK – DMPR, WMPR;  2, 3 - ROK DLAD  od godz.19:00
    • Konwersatoria - 4,5  ROK – DMPR, WMPR ; 1, 2  - ROK DUAD  od godz.20:00
    • Przedmioty podstawowe w ramach specjalizacji dla 4 i 5 roku DMPR, WMPR od godz.20:00
    • Laboratoria dla 3, 4 i 5 roku DMPR, WMPR od godz.20:00
    • Konwersatoria w języku obcym: DMPR,WMPR,DUAD od godz.20:00
  • Harmonogram - Zaoczne

    ADMINISTRACJA ZAOCZNA I ST. ZLAD

    od 08.03.2021 do 21.03.2021 (ćwiczenia, konwersatoria) do 31.03.2021 (wykłady)

    • 1 ROK od godz. 16.00
    • 2,3  ROK od godz. 17.00 - (wraz z konwersatoriami)

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    ADMINISTRACJA ZAOCZNA II ST. ZUAD

    od 08.03.2021 do 21.03.2021 (ćwiczenia, konwersatoria) do 31.03.2021 (wykłady)

    • 1, 2 ROK od godz. 19.00 - (wraz z konwersatoriami)

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    PRAWO ZAOCZNE – ZMPR

    od 08.03.2021 do 21.03.2021 (ćwiczenia, konwersatoria) do 31.03.2021 (wykłady)

    • 1 ROK od godz. 16.00
    • 2 ROK od godz. 17.00
    • 3 ROK od godz. 19.00 -  (wraz z proseminarium)
    • 4,5 ROK od godz. 20.00 wraz z konwersatoriami , przedmiotami podstawowymi w ramach specjalizacji

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    PRAWO PODATKOWE I RACHUNKOWOŚĆ ZUPPR

    od 09.03.2021 do 21.03.2021 (ćwiczenia, konwersatoria) do 31.03.2021 (wykłady)

    • 1, 2 ROK od godz. 20.00 wraz z konwersatoriami.

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    PRAWO ZATRUDNIENIA - KADRY I PŁACE - ZUPZ

    od 09.03.2021 do 21.03.2021 (ćwiczenia, konwersatoria) do 31.03.2021 (wykłady)

    • 1 ROK od godz. 19.00 
    • 2 ROK od godz. 20.00

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    PRAWO OCHRONY ZDROWIA – ZUPOZ

    od 09.03.2021 do 21.03.2021 (ćwiczenia, konwersatoria) do 31.03.2021 (wykłady)  

    • 1 ROK od godz. 19.00 (wraz z seminariami)

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

     

    PRAWO OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH – ZUPDO

    od 09.03.2021 do 21.03.2021 (ćwiczenia, konwersatoria) do 31.03.2021 (wykłady)  

    • 1 ROK od godz. 20.00 wraz seminariami

    Kontakt tylko w sprawach technicznych
    helpdesk@wpia.uni.lodz.pl
    42 635 46 25

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.<br>Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.