• Polski
  • English
 
Wydział Prawa i Administracji UŁ
  • Władze Wydziału
  • Pełnomocnicy Dziekana
  • Struktura
  • Administracja - dyrekcja
  • Dział Obsługi Studentów
  • Wyszukaj osobę pracującą na WPiA UŁ
  • Jubileusz 80-lecia WPiA UŁ
  • Wsparcie i dostępność
  • Kontakt
Badania i nauka na WPiA UŁ
  • Dział nauki i jakości kształcenia
  • Centra naukowe i badawcze
  • Zespoły naukowe i badawcze
  • AI HUB - konsorcjum wydziałowe
  • Projekty realizowane na WPiA UŁ
  • Wydawnictwa
  • Postępowania doktorskie
  • Postępowania habilitacyjne
  • Popularyzacja nauki
Rekrutacja i kształcenie na WPiA UŁ
  • Nasze kierunki
  • Jakość kształcenia
  • Studia podyplomowe
  • Kolegium Doktorskie
  • Szkoły praw obcych
Współpraca z WPiA UŁ
  • Forum Partnerów WPiA UŁ
  • Centrum Wiedzy Eksperckiej
  • Klinika Prawa
  • Dla Szkół
  • Dla Mediów
  • UNIC
  • Inne
  • Aktualności WPiA UŁ
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Strefa doktorancka
  • Poczta
  • USOSweb
  • APD
  • Jednolity System Antyplagiatowy
  • Platforma zdalnego kształcenia Moodle
  • Portal Pracowniczy
  • LEX - Dostęp w sieci na wydziale
  • LEX - Logowanie E-Zasoby
  • LEGALIS - Logowanie w sieci na wydziale
  • LEGALIS - Logowanie E-Zasoby
  • EZD
  • Baza aktów własnych
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność
  • Wydział Prawa i Administracji UŁ
    • Władze Wydziału
    • Pełnomocnicy Dziekana
    • Struktura
    • Administracja - dyrekcja
    • Dział Obsługi Studentów
    • Wyszukaj osobę pracującą na WPiA UŁ
    • Jubileusz 80-lecia WPiA UŁ
    • Wsparcie i dostępność
    • Kontakt
  • Badania i nauka na WPiA UŁ
    • Dział nauki i jakości kształcenia
    • Centra naukowe i badawcze
    • Zespoły naukowe i badawcze
    • AI HUB - konsorcjum wydziałowe
    • Projekty realizowane na WPiA UŁ
    • Wydawnictwa
    • Postępowania doktorskie
    • Postępowania habilitacyjne
    • Popularyzacja nauki
  • Rekrutacja i kształcenie na WPiA UŁ
    • Nasze kierunki
    • Jakość kształcenia
    • Studia podyplomowe
    • Kolegium Doktorskie
    • Szkoły praw obcych
  • Współpraca z WPiA UŁ
    • Forum Partnerów WPiA UŁ
    • Centrum Wiedzy Eksperckiej
    • Klinika Prawa
    • Dla Szkół
    • Dla Mediów
    • UNIC
    • Inne
  • Aktualności WPiA UŁ
  • Strefa kandydacka
    • Dlaczego warto studiować na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego
    • Rekrutacja
    • Kierunki studiów
    • Studia podyplomowe
    • Kolegium Doktorskie
    • International Office
    • Wsparcie i dostępność
  • Strefa studencka
    • Harmonogram roku akademickiego
    • Plany i programy
    • Zapisy na zajęcia
    • Egzaminy
    • Praktyki
    • Formularze i regulaminy
    • International Office
    • Poczta
    • Parking
  • Strefa pracownicza
    • Harmonogram roku akademickiego
    • Projekty
    • International Office
    • Ewaluacja jakości działalności naukowej
    • Regulaminy i akty prawne
    • Biblioteka WPiA UŁ
    • Plany i programy zajęć
    • Instrukcje
    • Wsparcie i dostępność
  • Strefa absolwencka
  • Strefa doktorancka
  • Poczta
  • USOSweb
  • APD
  • Jednolity System Antyplagiatowy
  • Platforma zdalnego kształcenia Moodle
  • Portal Pracowniczy
  • LEX - Dostęp w sieci na wydziale
  • LEX - Logowanie E-Zasoby
  • LEGALIS - Logowanie w sieci na wydziale
  • LEGALIS - Logowanie E-Zasoby
  • EZD
  • Baza aktów własnych
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność

Brak elementów do wyświetlenia
  • Uniwersytet Łódzki
  • Wydział Prawa i Administracji
  • Struktura
  • Dział Obsługi Studentów

Dział Obsługi Studentów

KOMUNIKATY DLA STUDENTÓW (ROZWIŃ)

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.

Lista pracowników obsługujących dany kierunek jest dostępna pod adresem                                               

link: https://www.wpia.uni.lodz.pl/struktura/dzial-obslugi-studentow

Wzory wniosków studenckich dostępne pod adresem:

https://www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy

Podpisane skany wniosków studenckich przesyłacie Państwo na adres do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku.

Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

Ocena z seminarium magisterskiego może być wpisana do systemu USOS pod warunkiem że, student uzyskał zaliczenie wszystkich obowiązujących przedmiotów i praktyk w toku studiów  i wgrał pracę do sytemu APD. Kierujący pracą po zatwierdzeniu pracy dyplomowej  w systemie APD wpisuje ocenę      z seminarium dyplomowego do systemu USOS.

Wgrywając pracę do systemu APD student zatwierdza oświadczenie o samodzielnym napisaniu pracy oraz dodaje drugie oświadczenie o udostępnieniu pracy w repozytorium pisemnych prac dyplomowych. Oświadczenie to wprowadzane jest przez studenta do systemu APD jako oddzielny plik PDF, niepodlegający badaniu antyplagiatowemu.

Link: www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy

W przypadku wystąpienia zdarzeń, które uniemożliwiają składanie egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot w terminach sesji egzaminacyjnej, Student ma prawo na swój wniosek ubiegać się o przesuniecie terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot.

O przesunięciu terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot decyduje Dziekan na podstawie wniosku studenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Rektor może przesunąć termin składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot, o kolejny miesiąc.

 Awans

Wniosek o awans może dotyczyć tylko przedmiotu z kolejnego (bezpośrednio wyższego) roku studiów, jeżeli okresem zaliczeniowym jest rok akademicki.

Wniosek o awans należy złożyć nie później niż w ciągu miesiąca od rozpoczęcia zajęć z danego przedmiotu. Przesunięcie przez dziekana terminu do składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot nie wstrzymuje biegu terminu do złożenia wniosku o awans.

Wniosek o wykreślenie/rezygnację z awansu może być złożony nie później niż do 30 listopada w semestrze zimowym, a w semestrze letnim do 31 marca danego roku akademickiego.

Student, który nie zaliczył przedmiotu z awansu, powtarza go na roku studiów, którego programem jest objęty ten przedmiot.

Ocena uzyskana bez zgody na awans nie jest uwzględniana przy zaliczeniu roku.

 

Zmiana w sposobie kodowania przedmiotu w systemie USOS

Informujemy, że od nowego roku akademickiego 2025/2026 nastąpi zmiana formularzy oraz sposobu kodowania zajęć w systemie USOS, w tym protokołów końcowych przedmiotów.
W przypadku przedmiotów składających się z dwóch form zajęć (wykład + ćwiczenia), koordynator przedmiotu będzie zobowiązany do określenia „wagi formy zajęć”, czyli wskazania, jaki procent oceny końcowej stanowić będzie ocena z egzaminu, a jaki – ocena z ćwiczeń. Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej jest uzyskanie ocen pozytywnych z obu form zajęć.
Według Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim § 40:
 „Szczegółowe wymagania dotyczące zaliczenia oraz tryb składania egzaminów, w tym forma zaliczenia/egzaminu, jego zakres oraz wykaz materiałów źródłowych i podręczników, są ustalane przez kierowników jednostek dydaktycznych lub koordynatorów przedmiotów. Informacje te powinny być przekazane studentom przez prowadzącego podczas pierwszych zajęć”.
Studenci, którzy uzyskają zgodę Prodziekana na powtarzanie semestru lub roku studiów, a także ci, którzy otrzymają  wpis warunkowy, są zobowiązani do zaliczenia całego przedmiotu (zarówno ćwiczeń, jak i wykładów).
 

INFORMACJE DLA STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW STACJONARNYCH

Szanowni Państwo,

Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 1 października 2025 r.

Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 27.09.2025 r. o godz. 10.00 w auli czerwonej (2.20)

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2025 r. i trwają w semestrze zimowym

do 25 stycznia 2026 r.


SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2025 R. DO 22 LUTEGO 2026 r.

Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:

  • 31 października 2025 r.- dzień rektorski (studia stacjonarne i niestacjonarne wieczorowe),
  • 2 listopada 2025r. – dzień rektorski (studia niestacjonarne),
  • od 23 grudnia 2025 r. do 6 stycznia 2026 r.- zimowa przerwa świąteczna,
  • od 9 lutego do 15 lutego 2026 r. – przerwa międzysemestralna
  • od 26 stycznia do 8 lutego 2026 r. -  zimowa sesja egzaminacyjna
  • od 16 lutego do 22 lutego 2026 r.  -  zimowa sesja poprawkowa

Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 16  lutego i trwają do 3 czerwca 2026 r.

Dział Obsługi Studenta: 

PRAWO STACJONARNE:

mgr Monika Adamiak

pokój 2.29
tel. 42 635-63-52

madamiak@wpia.uni.lodz.pl

mgr Izabela Chycińska

pokój 2.29
tel. 42 635-63-52

ichycinska@wpia.uni.lodz.pl

 
ADMINISTRACJA STACJONARNA I STOPNIA


mgr Marta Wąsiewicz

pokój 2.08
tel. 42 635 46 45

mwasiewicz@wpia.uni.lodz.pl

 

ADMINISTRACJA STACJONARNA II STOPNIA

Monika Stachlewska

pokój 2.08
tel. 42 635 46 45

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

 

GLOBAL LAW AND GOWERNANCE ( STUDIA W JĘZYKU ANGIELSKIM)

mgr Agnieszka Molicka

pok. 2.27

tel.  42 635 63 51

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

 

 

LEGITYMACJA STUDENCKA:

Legitymacja studencka będzie wydawana w dwóch postaciach:

1. mLegitymacja wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL,

2.  elektroniczna karta procesorowa będzie wydawana odpłatnie: - studentom nieposiadającym numeru PESEL, - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.

Osoby, które chcą wyrobić dodatkową legitymację w postaci elektronicznej karty procesowej powinni złożyć wniosek oraz wnieść opłatę w wysokości 22,00 zł  na konto:

WPiA Uniwersytetu Łódzkiego Bank PKO S.A.II Oddział /Łódź

42 124030281111001029435358

WNIOSEK O WYDANIE ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ w postaci elektronicznej karty procesowej

ŚLUBOWANIE i OŚWIADCZENIE

Zgodnie z Regulaminem Studiów UŁ obowiązuje elektroniczna wersja Ślubowania oraz elektroniczna wersja Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ.

Student w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia zajęć/przyjęcia na studia ma obowiązek zaakceptowania w systemie USOSweb następujących deklaracji:

1. potwierdzenia złożenia ślubowania,

2. oświadczenia o zapoznaniu się oraz akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych/ niestacjonarnych.

W przypadku rezygnacji ze studiów na danym kierunku prosimy o przesłanie do dziekanatu odpowiedniego kierunku stosownej wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.

Przydatne linki:

Regulamin obowiązujący od 1 października 2025 r.

Regulamin studiów w Uniwersytecie Łódzkim przyjęty uchwałą nr 449 Senatu UŁ z dnia 14 czerwca 2019 r. (t.j. wraz ze zmianami) - obowiązujący od 1 października 2025 r.

Uchwała nr 111 Senatu Uniwersytetu Łódzkiego podjęta na 8. roboczym posiedzeniu w kadencji 2024–2028 w dniu 15 kwietnia 2025 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 449 Senatu UŁ z 14 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim (ze zm.)

Załącznik nr 10 do Regulaminu Studiów - obowiązujący od 1 października 2025r

 WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026


Zarządzenie nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

Załącznik nr 9 Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK NR 16 do zarządzenia nr 133 Rektora UŁ z dnia 7.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA STUDIA STACJONARNE PROWADZONE W JĘZYKU OBCYM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026

Zarządzenie nr 139 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 16.04.2025 r. w sprawie: zmiany zarządzenia nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK 15 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POWTARZANIE PRZEDMIOTÓW

ZAŁĄCZNIK NR 14 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ZAJĘCIA NIEOBJĘTE PROGRAMEM STUDIÓW

 

Zarządzenie nr 19 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 26.10.2020 r. w sprawie: zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim. Tekst ujednolicony uwzględniający zmiany wprowadzone zarządzeniem nr 144

 

 

INFORMACJE DLA STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW NIESTACJONARNYCH

Szanowni Państwo,

Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 1 października 2025 r.

Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 27.09.2025 r. o godz. 10.00 w auli czerwonej (2.20)

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2025 r. i trwają w semestrze zimowym

do 25 stycznia 2026 r.


SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2025 R. DO 22 LUTEGO 2026 r.

Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:

  • 31 października 2025 r.- dzień rektorski (studia stacjonarne i niestacjonarne wieczorowe),
  • 2 listopada 2025r. – dzień rektorski (studia niestacjonarne),
  • od 23 grudnia 2025 r. do 6 stycznia 2026 r.- zimowa przerwa świąteczna,
  • od 9 lutego do 15 lutego 2026 r. – przerwa międzysemestralna
  • od 26 stycznia do 8 lutego 2026 r. -  zimowa sesja egzaminacyjna
  • od 16 lutego do 22 lutego 2026 r.  -  zimowa sesja poprawkowa

Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 16  lutego i trwają do 3 czerwca 2026 r.

DNI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W SEMESTRZE ZIMOWYM ROKU AKAD.2025/2026 r.

? Październik 2025

  • Poniedziałki: 6, 13, 20, 27

  • Wtorki: 7, 14, 21, 28

  • Środy: 8, 15, 22, 29

  • Czwartki: 2, 9, 16, 23, 30

  • Piątki: 3, 10, 17, 24

  • Soboty (zjazdy): 18, 25

  • Niedziele (zjazdy): 19, 26


? Listopad 2025

  • Poniedziałki: 3, 10, 17, 24

  • Wtorki: 4, 18, 25

  • Środy: 5, 12, 19, 26

  • Czwartki: 6, 13, 20, 27

  • Piątki: 7, 14, 21, 28

  • Soboty (zjazdy): 8, 15, 22

  • Niedziele (zjazdy): 9, 16, 23


? Grudzień 2025

  • Poniedziałki: 1, 8, 15, 22

  • Wtorki: 2, 9, 16

  • Środy: 3, 10, 17

  • Czwartki: 4, 11, 18

  • Piątki: 5, 12, 19

  • Soboty (zjazdy): 6, 13

  • Niedziele (zjazdy): 7, 14


? Styczeń 2026

  • Poniedziałki: 12, 19

  • Wtorki: 13, 20

  • Środy: 7, 14, 21

  • Czwartki: 8, 15, 22

  • Piątki: 9, 16, 23

  • Soboty (zjazdy): 10, 17, 24

  • Niedziele (zjazdy): 11, 18, 25

Terminy zjazdów dla wszystkich kierunków studiów niestacjonarnych ( z wyjątkiem administracji pierwszego stopnia) prowadzonych   w semestrze zimowym 2025/2026 r.: 

18-19.X, 25-26.X,8-9.XI, 15-16.XI,22-23.XI,6-7.XII,13-14.XII.2025r., 10-11.I,17-18.I,24-25.I.2026r.

Terminy zjazdów dla administracji pierwszego stopnia:

25-26.X,8-9.XI, 15-16.XI,22-23.XI,6-7.XII,13-14.XII.2025r., 10-11.I,17-18.I,24-25.I.2026r.

 

Dział Obsługi Studenta: 

PRAWO NIESTACJONARNE:

mgr Agnieszka Molicka - prawo zaoczne

pokój 2.27
tel. 42 6356351

agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

mgr Dorota Getler - prawo wieczorowe 

pokój 2.28
tel. 42 6354647

dgetler@wpia.uni.lodz.pl


ADMINISTRACJA NIESTACJONARNA I STOPNIA

mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska

pokój 2.27
tel. 42 6354394

bmielcarek@wpia.uni.lodz.pl

ADMINISTRACJA NIESTACJONARNA II STOPNIA

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  -

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

 PRAWO ZATRUDNIENIA KADRY I PŁACE

 mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  -

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

PRAWO PODATKOWE I RACHUNKOWOŚĆ

mgr Magdalena Jasińska

pok. 2.09

tel.  42 6354646

magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

EKOPRAWO

mgr Agnieszka Molicka

pokój 2.27
tel. 42 6356351

agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

 

 

LEGITYMACJA STUDENCKA:

Legitymacja studencka będzie wydawana w dwóch postaciach:

1. mLegitymacja wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL,

2.  elektroniczna karta procesorowa będzie wydawana odpłatnie: - studentom nieposiadającym numeru PESEL, - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.

Osoby, które chcą wyrobić dodatkową legitymację w postaci elektronicznej karty procesowej powinni złożyć wniosek oraz wnieść opłatę w wysokości 22,00 zł  na konto:

WPiA Uniwersytetu Łódzkiego Bank PKO S.A.II Oddział /Łódź

42 124030281111001029435358

WNIOSEK O WYDANIE ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ w postaci elektronicznej karty procesowej

ŚLUBOWANIE i OŚWIADCZENIE

Zgodnie z Regulaminem Studiów UŁ obowiązuje elektroniczna wersja Ślubowania oraz elektroniczna wersja Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ.

Student w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia zajęć/przyjęcia na studia ma obowiązek zaakceptowania w systemie USOSweb następujących deklaracji:

1. potwierdzenia złożenia ślubowania,

2. oświadczenia o zapoznaniu się oraz akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych/ niestacjonarnych.

W przypadku rezygnacji ze studiów na danym kierunku prosimy o przesłanie do dziekanatu odpowiedniego kierunku stosownej wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.

Przydatne linki:

Regulamin obowiązujący od 1 października 2025 r.

Regulamin studiów w Uniwersytecie Łódzkim przyjęty uchwałą nr 449 Senatu UŁ z dnia 14 czerwca 2019 r. (t.j. wraz ze zmianami) - obowiązujący od 1 października 2025 r.

Uchwała nr 111 Senatu Uniwersytetu Łódzkiego podjęta na 8. roboczym posiedzeniu w kadencji 2024–2028 w dniu 15 kwietnia 2025 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 449 Senatu UŁ z 14 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim (ze zm.)

Załącznik nr 10 do Regulaminu Studiów - obowiązujący od 1 października 2025r

 WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026


Zarządzenie nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

Załącznik nr 9 Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK NR 16 do zarządzenia nr 133 Rektora UŁ z dnia 7.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA STUDIA STACJONARNE PROWADZONE W JĘZYKU OBCYM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026

Zarządzenie nr 139 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 16.04.2025 r. w sprawie: zmiany zarządzenia nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK 15 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POWTARZANIE PRZEDMIOTÓW

ZAŁĄCZNIK NR 14 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ZAJĘCIA NIEOBJĘTE PROGRAMEM STUDIÓW

 

Zarządzenie nr 19 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 26.10.2020 r. w sprawie: zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim. Tekst ujednolicony uwzględniający zmiany wprowadzone zarządzeniem nr 144

 

 

KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI STUDENTÓW

mgr Beata Barańska

pokój 2.30
tel. 42 635 63 60

bbaranska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - kontakt mailowy (email contact)
  • Piątek / Friday - 10:00- 12:00

 

 

ADMINISTRACJA - STUDIA STACJONARNE I ST.

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Marta Wąsiewicz

pokój 2.08
tel. 42 6354645

mwasiewicz@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru 

  • Poniedziałek 10:00-12:00
  • Wtorek - 12:00 - 14:00
  • Środa -kontakt mailowy
  • Czwartek - 10:00 - 12:00
  • Piątek- kontakt mailowy

 

ADMINISTRACJA - STUDIA STACJONARNE II ST.

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

Obsługa studentów (Student service)

Monika Stachlewska

pokój 2.08
tel. 42 6354645

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/ Monday 10:00-12:00
  • Wtorek/ Tuesday - 12:00 - 14:00
  • Środa/ Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - 10:00 - 12:00
  • Piątek/ Friday- kontakt mailowy (email contact)

 

ADMINISTRACJA - STUDIA NIESTACJONARNE I ST.

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska

pokój 2.27
tel. 42 6354394

bmielcarek@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00

 

ADMINISTRACJA - STUDIA NIESTACJONARNE II ST.

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

mgr Magdalena Jasińska I rok  2025/2026

pok. 2.09

tel.  42 635 46 46

mail : magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

 

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  - II rok 24/25

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek- 15:30- 17:30 

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8:00-11:00

 

 

 

 

EKOPRAWO

mgr Agnieszka Molicka 

pok. 2.27

tel.  42 6356351

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

FIRST-YEAR INFORMATION FOR THE GLOBAL AND LAW GOVERNANCE PROGRAM

Dear Students,

We kindly inform you that:

• The official inauguration of the academic year will take place on October 1, 2025.

• The faculty inauguration of the academic year will take place on September 27, 2025 (Saturday) at 10:00 a.m. in the red auditorium (room 2.20).

• Classes will begin on October 2, 2025, and will continue during the winter semester until January 25, 2026.

 

The winter semester runs from October 1, 2025, to February 22, 2026.

Days off from classes in the 2025/2026 winter semester:

• October 31, 2025 – Rector's Day (for full-time and part-time evening students)

• November 2, 2025 – Rector's Day (for part-time students)

• December 23, 2025 – January 6, 2026 – winter break

• January 26 – February 8, 2026 – winter exam session

• February 9 – February 15, 2026 – inter-semester break

• February 16–February 22, 2026 – winter retake session

The summer semester begins on February 16, 2026, and lasts until June 3, 2026.

 

Contact for student matters:

All matters related to the course of study should be directed to the Student Services Department.

The supervisor for the Global Law and Governance program is:

Agnieszka Molicka, MA
Room: 2.27
Phone: 42 635 63 51
E-mail: agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

Student ID card

ID cards will be issued in two forms:

1. mLegitymacja – free of charge, for students with a PESEL number

2. Electronic processor card – subject to a fee:

  • for students without a PESEL number (Polish Universal Electronic System for Registration of the Population),
  • at the request of a student with a PESEL number, as an additional form of ID.

The fee for an electronic processor card is PLN 22.00, payable to the following account:

WPiA University of Łódź

Bank PKO S.A. II Branch in Łódź

Account number: 42 1240 3028 1111 0010 2943 5358

The application form for the ID card is available under the name:

“Application for an electronic student ID card in the form of an electronic processor card”

 

Oath and declarations

In accordance with the Regulations of the University of Łódź, electronic versions of the following documents are required:

• Student oath

• Declaration of familiarity with the terms and conditions of fees for educational services

The student is required to accept the following declarations in the USOSweb system within 7 days of the start of classes/admission to studies:

1. Confirmation of taking the oath

2. Declaration of familiarization with and acceptance of the rules for payment for educational services provided by the University of Łódź to full-time and part-time students

 

Withdrawal from studies

If you wish to withdraw from your studies, please send an email to the dean's office responsible for your field of study with a request to cancel your enrollment.

Useful links:

Regulations effective from October 1, 2025

t.j._Regulaminu_studiów_obowiązujący_od_01.10.25__1_.pdf  adopted by Resolution No. 449 of the Senate of the University of Łódź on June 14, 2019 (i.e. with amendments) - effective from October 1, 2025.

Uchwała Senatu UŁ adopted at the 8th working meeting of the 2024–2028 term on April 15, 2025, regarding: amendment of Resolution No. 449 of the Senate of the University of Łódź of June 14, 2019, on the adoption of the Regulations for Studies at the University of Łódź (as amended)

Załącznik_nr_10_Wydział_Prawa_i_Administracji__1_.pdf effective from October 1, 2025

AMOUNT OF FEES FOR EDUCATIONAL SERVICES AT THE UNIVERSITY OF ŁÓDŹ IN THE 2025/2026 ACADEMIC YEAR

zarz. nr 133 z 7.04.2025 r on: the amount of fees for educational services at the University of Łódź in the 2025/2026 academic year

ZAŁĄCZNIK_NR_9_WYDZIAŁ_PRAWA_I_ADMINISTRACJI_2025_2026__4___1_.pdf  Amount of fees for part-time students in the academic year 2025/2026

ZAŁĄCZNIK_NR_16_STUDIA_PROWADZONE_W_JĘZYKU_OBCYM_2025-2026__1___1_.pdf  AMOUNT OF FEES FOR FULL-TIME STUDIES CONDUCTED IN A FOREIGN LANGUAGE IN THE   IN THE 2025/2026 ACADEMIC YEAR

zarz._nr_139_z_16.04.2025_r.__2_.pdf amendment to Order No. 133 of the Rector of the University of Łódź of 7 April 2025 on the amount of fees for educational services at the University of Łódź in the academic year 2025/ 2026

ZAŁĄCZNIK_NR_15_POWTARZANIE_PRZEDMIOTÓW_2025_2026__2_.pdf AMOUNT OF FEES FOR REPEATING COURSES

ZAŁĄCZNIK_NR_14_ZAJĘCIA_NIEOBJĘTE_PROGRAMEM_STUDIÓW_2025-2026__3_.pdf FEES FOR COURSES NOT INCLUDED IN THE STUDY PROGRAM

t.j. zarz. nr 19 z 26.10.2020 r. rules for charging and waiving fees for educational services at the University of Łódź. Consolidated text taking into account the changes introduced by Order No. 144

 

GLOBAL LAW AND GOVERNANCE (studia w języku angielskim)

 

mgr Agnieszka Molicka 

pok. 2.27

tel.  42 6356351

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00

 

PRAWO - STUDIA STACJONARNE

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź. Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

Obsługa studentów (Student service) I, II, III, IV rok 2025/2026

mgr Monika Adamiak

pokój (room) 2.29
tel. 42 635-63-52

madamiak@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - kontakt mailowy (email contact)
  • Piątek / Friday - 10:00- 12:00

Obsługa studentów (Student service) V rok 2025/2026 

Monika Stachlewska

pokój (room) 2.08
tel. 42 6354645

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - 10:00 - 12:00
  • Piątek / Friday - kontakt mailowy (email contact)

Obsługa studentów (Student service) I, II, III, IV rok 2025/2026

mgr Izabela Chycińska

pokó (room) 2.29
tel. 42 635-63-52

ichycinska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - kontakt mailowy (email contact)
  • Piątek / Friday - 10:00- 12:00

 

PRAWO - STUDIA NIESTACJONARNE

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

 

 

mgr Agata Pryczek - prawo zaoczne III,IV,V rok 2025/2026

pokój 2.28
tel. 42 6354647

agata.pryczek@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  •  

mgr Dorota Getler - prawo wieczorowe 

pokój 2.28
tel. 42 6354647

dgetler@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  •  

mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska - prawo zaoczne  II rok 2025/2026                                                                                                                                                                                                               

pokój 2.27                                                                                                  
tel.  42 6354394

bmielcarek@wpia.uni.lodz.pl

mgr Agnieszka Molicka -prawo zaoczne I rok 2025/2026

pok. 2.27

tel.  42 6356351

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00

 

PRAWO ZATRUDNIENIA - KADRY I PŁACE - STUDIA NIESTACJONARNE

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru:

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek-15:30- 17:30 

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8.00-11.00

 

PRAWO PODATKOWE I RACHUNKOWOŚĆ - STUDIA NIESTACJONARNE

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Magdalena Jasińska

pok. 2.09

tel.  42 635 46 46

mail : magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek-15:30- 17:30 

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8:00-11:00

 

PROGRAMY WYMIANY-MOST

PROGRAM MOST

Uprzejmie informujemy, iż rekrutacja odbywa się wyłącznie za pomocą Internetowej Rejestracji Kandydatów poprzez stronę https://most.amu.edu.pl/kto-moze-uczestniczyc/rekrutacja-krok-po-kroku/

Po wpisaniu danych proszę wydrukować wniosek i złożyć go w dziekanacie do p. Beaty Barańskiej (p. 2.30) .
Wnioski można składać w poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 10:00 - 12:00.

Zapraszamy na MOST i do śledzenia naszego profilu na FB (https://www.facebook.com/programmost2000) , gdzie na bieżąco publikujmy porady, informacje i odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania.

 

Kontakt WPiA

mgr Beata Barańska
pokój 2.30
tel. (042) 635 63 60
email: bbaranska@wpia.uni.lodz.pl

Szczegółowe informacje o programie MOST na stronie Uniwersytetu Łódzkiego

https://www.uni.lodz.pl/wyjazdy-krajowe-program-most

Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST 2025/2026 15 KWIETNIA-15 MAJA

Drogie Studentki, Drodzy Studenci,

uprzejmie przypominam, że:

- w dniu 15 kwietnia ruszy rekrutacja w ramach programu na semestr zimowy lub cały rok akademicki 2025/2026,

- do wniosków studentów wybierających kierunki prawo niezbędne jest dołączenie zaświadczenia o średniej,

- w przypadku wskazania przez studenta więcej niż jednego miejsca wyjazdu w ramach wymiany (np. jedna uczelnia, ale kilka kierunków studiów lub jeden kierunek, ale kilka uczelni realizujących studia) zainteresowany zobowiązany jest oznaczyć na wniosku odręcznie cyfrą 1 (pierwsze w kolejności rozpatrywania), 2 (drugie w kolejności rozpatrywania) itd. wskazanych miejsc wymiany; ma to znaczenie dla Uczelnianej Komisji Kwalifikującej (w przypadku mniejszej liczby oferowanych miejsc niż liczba zainteresowanych).



Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST na semestr letni roku akademickiego 2024/2025 

Przed Wam otwierają się więc nowe perspektywy – semestr studiów na zupełnie innej uczelni, w całkowicie nowym mieście 

To, jak? Morze, góry, wielkie miasto, mniejsze miasto? Wymarzone i unikatowe przedmioty, współpraca z kołem naukowym, uczestnictwo w wykładach i poznanie Profesora, którego prace czytaliście i byliście nimi zainspirowani? 

Macie jeszcze trochę czasu na decyzję - rekrutacja potrwa od dzisiaj, tj. 31 października do 30 listopada. Czekajcie na kolejne informacje i oczywiście zadawajcie pytania – chętnie na wszystkie odpowiemy

Pamiętajcie, czeka na Was ponad 20 uczelni i kilkaset kierunków. Koniecznie kliknijcie w link prowadzący do panelu rekrutacyjnego:

https://irkmost.amu.edu.pl

Wszelkie dodatkowe informacje znajdują się na stronie Programu MOST https://most.amu.edu.pl

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji  

 

 

 

 

Jak aplikować do Programu?

Wejdź na stronę https://irkmost.amu.edu.pl/pl/home/

Zapoznaj się z ofertą aktualnej rekrutacji i po prostu wybierz interesujący Cię kierunek. Do Programu zaaplikujesz przez Internet, a szczegóły dotyczące dalszych procedur i dokumentu, pod którym należy uzyskać podpis (Pro)Dziekana są oczywiście opisane na naszej stronie internetowej https://most.amu.edu.pl/kto.../rekrutacja-krok-po-kroku/

 

Program MOST

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - kontakt mailowy (email contact)
  • Piątek / Friday - 10:00- 12:00

 

 

OPIEKUNOWIE I ROKU (2025/2026)

STUDIA STACJONARNE 

Prawo stacjonarne – dr Anna Chmielarz-Grochal

Administracja I stopnia stacjonarna – dr Ewa Urbaniak

Global Law and Governance - dr Izabela Florczak

 

STUDIA NIESTACJONARNE

Administracja I stopnia niestacjonarna – dr Magdalena Niewiadomska-Krawczyk

Prawo zaoczne – dr hab. Jerzy Leszczyński, prof. UŁ

Prawo wieczorowe – dr Lena Fijałkowska

 

Programy wymiany

  • Dyplomy i Praktyki
  • Studia doktoranckie

DYPLOMY i PRAKTYKI

STUDIA DOKTORANCKIE

DYŻURY DZIEKANÓW

Aktualne informacje o dyżurach dziekanów znajdują się w zakładce WŁADZE WYDZIAŁU.

UWAGA!!!

DYŻUR PANI PRODZIEKAN PROF. ANETY KAŹMIERSKIEJ-PATRZYCZNEJ 14.04.2025 r. ZOSTAŁ ODWOŁANY

 

SYSTEM KOLEJKOWY

Wydawanie biletów rozpoczyna się 30 minut przed dyżurem i kończy 20 minut przed zakończeniem. Każdy bilet jest identyfikowany po numerze pesel wprowadzonym na biletomacie. piekunowie pierwszych lat studiów w roku akademickim 2023/2024:

KOMUNIKAT W SPRAWIE FORMY ZAJĘĆ

Szanowni Państwo,

informujemy, że w roku akad. 2023/24 forma prowadzenia zajęć dla poszczególnych kierunków przedstawia się następująco:

Kierunki prowadzone w trybie stacjonarnym:

  • Prawo –  zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,
  • Administracja I stopnia - zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,
  • Administracja II stopnia - zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,
  • Polityka społeczna - zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej

Kierunki prowadzone w trybie wieczorowym:

  • Prawo –  zajęcia prowadzone  w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,

Kierunki prowadzone w trybie zaocznym:

  • Prawo – zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej  dla wszystkich lat studiów,
  • Administracja I stopnia –

I rok studiów- zajęcia prowadzone w formie online - semestr zimowy oraz letni,

II; III rok studiów- zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej  -  semestr zimowy oraz letni,

  • Administracja II stopnia –

I rok studiów- zajęcia prowadzone w formie online - semestr zimowy oraz letni,

II rok studiów- zajęcia w semestrze zimowym prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej, 

  • Prawo zatrudnienia- kadry i płace-

 I rok studiów- w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online oraz stacjonarnej,

II rok studiów- w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online oraz stacjonarnej

  • Prawo podatkowe  i rachunkowość –

I rok studiów- w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online – 8 zjazdów oraz w formie stacjonarnej – 3 zjazdy, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online,

II rok studiów - w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online oraz stacjonarnej

 

 

 

 

INTERNATIONAL OFFICE

Marta Mucha
Zofia Kwiecień

pokój 2.11
tel. 42 6354616
e-mail: international.office@wpia.uni.lodz.pl

  • www: INTERNATIONAL OFFICE WPIA
OPIEKUNOWIE I ROKU (2022/2023)

STUDIA STACJONARNE 

  • prawo – dr  Anna Chmielarz-Grochal
  • administracja I stopnia – dr Agnieszka Rabiega-Przyłęcka
  • polityka społeczna I stopnia  II, III rok – dr hab. Magdalena Paluszkiewicz

STUDIA NIESTACJONARNE

  • prawo wieczorowe – dr hab.  Dorota Wiśniewska,prof. UŁ
  • prawo zaoczne – dr hab. Jerzy Leszczyński, prof. UŁ
  • administracja I stopnia – dr Magdalena Niewiadomska-Krawczyk
Godło
bip
hr
hr
Bądź na bieżąco

Obserwuj Uniwersytet Łódzki w mediach społecznościowych

Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Instrukcje
  • Promocja i komunikacja
  • Dostępność
  • Bufet ☕

ul. Kopcińskiego 8/12
90-232 Łódź

NIP: 724-000-32-43
fax: 42/635 47 85

dziekanat@wpia.uni.lodz.pl

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności