Szanowni Państwo,

Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 1 października 2025 r.

Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 27.09.2025 r. o godz. 10.00 w auli czerwonej (2.20)

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2025 r. i trwają w semestrze zimowym

do 25 stycznia 2026 r.


SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2025 R. DO 22 LUTEGO 2026 r.

Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:

  • 31 października 2025 r.- dzień rektorski (studia stacjonarne i niestacjonarne wieczorowe),
  • 2 listopada 2025r. – dzień rektorski (studia niestacjonarne),
  • od 23 grudnia 2025 r. do 6 stycznia 2026 r.- zimowa przerwa świąteczna,
  • od 9 lutego do 15 lutego 2026 r. – przerwa międzysemestralna
  • od 26 stycznia do 8 lutego 2026 r. -  zimowa sesja egzaminacyjna
  • od 16 lutego do 22 lutego 2026 r.  -  zimowa sesja poprawkowa

Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 16  lutego i trwają do 3 czerwca 2026 r.

Dział Obsługi Studenta: 

PRAWO STACJONARNE:

mgr Monika Adamiak

pokój 2.29
tel. 42 635-63-52

madamiak@wpia.uni.lodz.pl

mgr Izabela Chycińska

pokój 2.29
tel. 42 635-63-52

ichycinska@wpia.uni.lodz.pl

 
ADMINISTRACJA STACJONARNA I STOPNIA


mgr Marta Wąsiewicz

pokój 2.08
tel. 42 635 46 45

mwasiewicz@wpia.uni.lodz.pl

 

ADMINISTRACJA STACJONARNA II STOPNIA

Monika Stachlewska

pokój 2.08
tel. 42 635 46 45

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

 

GLOBAL LAW AND GOWERNANCE ( STUDIA W JĘZYKU ANGIELSKIM)

mgr Agnieszka Molicka

pok. 2.27

tel.  42 635 63 51

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

 

LEGITYMACJA STUDENCKA:

Legitymacja studencka będzie wydawana w dwóch postaciach:

1. mLegitymacja wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL,

2.  elektroniczna karta procesorowa będzie wydawana odpłatnie: - studentom nieposiadającym numeru PESEL, - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.

 

ŚLUBOWANIE i OŚWIADCZENIE

Zgodnie z Regulaminem Studiów UŁ obowiązuje elektroniczna wersja Ślubowania oraz elektroniczna wersja Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ.

Student w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia zajęć/przyjęcia na studia ma obowiązek zaakceptowania w systemie USOSweb następujących deklaracji:

1. potwierdzenia złożenia ślubowania,

2. oświadczenia o zapoznaniu się oraz akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych/ niestacjonarnych.

W przypadku rezygnacji ze studiów na danym kierunku prosimy o przesłanie do dziekanatu odpowiedniego kierunku stosownej wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.

Przydatne linki:

Regulamin obowiązujący od 1 października 2025 r.

Regulamin studiów w Uniwersytecie Łódzkim przyjęty uchwałą nr 449 Senatu UŁ z dnia 14 czerwca 2019 r. (t.j. wraz ze zmianami) - obowiązujący od 1 października 2025 r.

Uchwała nr 111 Senatu Uniwersytetu Łódzkiego podjęta na 8. roboczym posiedzeniu w kadencji 2024–2028 w dniu 15 kwietnia 2025 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 449 Senatu UŁ z 14 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim (ze zm.)

Załącznik nr 10 do Regulaminu Studiów - obowiązujący od 1 października 2025r

 WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026


Zarządzenie nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

Załącznik nr 9 Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK NR 16 do zarządzenia nr 133 Rektora UŁ z dnia 7.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA STUDIA STACJONARNE PROWADZONE W JĘZYKU OBCYM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026

Zarządzenie nr 139 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 16.04.2025 r. w sprawie: zmiany zarządzenia nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK 15 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POWTARZANIE PRZEDMIOTÓW

ZAŁĄCZNIK NR 14 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ZAJĘCIA NIEOBJĘTE PROGRAMEM STUDIÓW

 

Zarządzenie nr 19 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 26.10.2020 r. w sprawie: zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim. Tekst ujednolicony uwzględniający zmiany wprowadzone zarządzeniem nr 144

 

Szanowni Państwo,

Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 1 października 2025 r.

Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 27.09.2025 r. o godz. 10.00 w auli czerwonej (2.20)

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2025 r. i trwają w semestrze zimowym

do 25 stycznia 2026 r.


SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2025 R. DO 22 LUTEGO 2026 r.

Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:

  • 31 października 2025 r.- dzień rektorski (studia stacjonarne i niestacjonarne wieczorowe),
  • 2 listopada 2025r. – dzień rektorski (studia niestacjonarne),
  • od 23 grudnia 2025 r. do 6 stycznia 2026 r.- zimowa przerwa świąteczna,
  • od 9 lutego do 15 lutego 2026 r. – przerwa międzysemestralna
  • od 26 stycznia do 8 lutego 2026 r. -  zimowa sesja egzaminacyjna
  • od 16 lutego do 22 lutego 2026 r.  -  zimowa sesja poprawkowa

Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 16  lutego i trwają do 3 czerwca 2026 r.

DNI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W SEMESTRZE ZIMOWYM ROKU AKAD.2025/2026 r.

 

Pon. - 14

Wt. - 12

Śr. - 14

Czw. - 15

Pt. - 14

Sob. (zjazdy)

Nd.

(zjazdy)

październik

6,13,20,27

7,14,21,28

8,15,22,29

2,9,16,23,30

3,10,17,24

18,25

19,26

listopad

3,10,17,24

4,18,25

5,12,19,26

6,13,20,27

7,14,21,28

8,15,22

9,16,23

grudzień

1,8,15,22

2,9,16

3,10,17

4,11,18

5,12,19

6,13

7,14

styczeń

12,19

13,20

7,14,21

8,15,22

9,16,23

10,17,24

11,18,25

  

Terminy zjazdów dla wszystkich kierunków studiów niestacjonarnych ( z wyjątkiem administracji pierwszego stopnia) prowadzonych   w semestrze zimowym 2025/2026 r.: 

18-19.X, 25-26.X,8-9.XI, 15-16.XI,22-23.XI,6-7.XII,13-14.XII.2025r., 10-11.I,17-18.I,24-25.I.2026r.

Terminy zjazdów dla administracji pierwszego stopnia:

25-26.X,8-9.XI, 15-16.XI,22-23.XI,6-7.XII,13-14.XII.2025r., 10-11.I,17-18.I,24-25.I.2026r.

 

Dział Obsługi Studenta: 

PRAWO NIESTACJONARNE:

mgr Agnieszka Molicka - prawo zaoczne

pokój 2.27
tel. 42 6356351

agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

mgr Dorota Getler - prawo wieczorowe 

pokój 2.28
tel. 42 6354647

dgetler@wpia.uni.lodz.pl


ADMINISTRACJA NIESTACJONARNA I STOPNIA

mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska

pokój 2.27
tel. 42 6354394

bmielcarek@wpia.uni.lodz.pl

ADMINISTRACJA NIESTACJONARNA II STOPNIA

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  -

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

 PRAWO ZATRUDNIENIA KADRY I PŁACE

 mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  -

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

PRAWO PODATKOWE I RACHUNKOWOŚĆ

mgr Magdalena Jasińska

pok. 2.09

tel.  42 6354646

magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

EKOPRAWO

mgr Agnieszka Molicka

pokój 2.27
tel. 42 6356351

agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

 

 

LEGITYMACJA STUDENCKA:

Legitymacja studencka będzie wydawana w dwóch postaciach:

1. mLegitymacja wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL,

2.  elektroniczna karta procesorowa będzie wydawana odpłatnie: - studentom nieposiadającym numeru PESEL, - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.

Osoby, które chcą wyrobić dodatkową legitymację w postaci elektronicznej karty procesowej powinni złożyć wniosek oraz wnieść opłatę w wysokości 22,00 zł  na konto:

WPiA Uniwersytetu Łódzkiego Bank PKO S.A.II Oddział /Łódź

42 124030281111001029435358

 

ŚLUBOWANIE i OŚWIADCZENIE

Zgodnie z Regulaminem Studiów UŁ obowiązuje elektroniczna wersja Ślubowania oraz elektroniczna wersja Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ.

Student w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia zajęć/przyjęcia na studia ma obowiązek zaakceptowania w systemie USOSweb następujących deklaracji:

1. potwierdzenia złożenia ślubowania,

2. oświadczenia o zapoznaniu się oraz akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych/ niestacjonarnych.

W przypadku rezygnacji ze studiów na danym kierunku prosimy o przesłanie do dziekanatu odpowiedniego kierunku stosownej wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.

Przydatne linki:

Regulamin obowiązujący od 1 października 2025 r.

Regulamin studiów w Uniwersytecie Łódzkim przyjęty uchwałą nr 449 Senatu UŁ z dnia 14 czerwca 2019 r. (t.j. wraz ze zmianami) - obowiązujący od 1 października 2025 r.

Uchwała nr 111 Senatu Uniwersytetu Łódzkiego podjęta na 8. roboczym posiedzeniu w kadencji 2024–2028 w dniu 15 kwietnia 2025 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 449 Senatu UŁ z 14 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim (ze zm.)

Załącznik nr 10 do Regulaminu Studiów - obowiązujący od 1 października 2025r

 WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026


Zarządzenie nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

Załącznik nr 9 Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK NR 16 do zarządzenia nr 133 Rektora UŁ z dnia 7.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA STUDIA STACJONARNE PROWADZONE W JĘZYKU OBCYM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026

Zarządzenie nr 139 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 16.04.2025 r. w sprawie: zmiany zarządzenia nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK 15 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POWTARZANIE PRZEDMIOTÓW

ZAŁĄCZNIK NR 14 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ZAJĘCIA NIEOBJĘTE PROGRAMEM STUDIÓW

 

Zarządzenie nr 19 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 26.10.2020 r. w sprawie: zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim. Tekst ujednolicony uwzględniający zmiany wprowadzone zarządzeniem nr 144

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.

Lista pracowników obsługujących dany kierunek jest dostępna pod adresem                                               

link: https://www.wpia.uni.lodz.pl/struktura/dzial-obslugi-studentow

Wzory wniosków studenckich dostępne pod adresem:

https://www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy

Podpisane skany wniosków studenckich przesyłacie Państwo na adres do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku.

Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

Ocena z seminarium magisterskiego może być wpisana do systemu USOS pod warunkiem że, student uzyskał zaliczenie wszystkich obowiązujących przedmiotów i praktyk w toku studiów  i wgrał pracę do sytemu APD. Kierujący pracą po zatwierdzeniu pracy dyplomowej  w systemie APD wpisuje ocenę      z seminarium dyplomowego do systemu USOS.

Wgrywając pracę do systemu APD student zatwierdza oświadczenie o samodzielnym napisaniu pracy oraz dodaje drugie oświadczenie o udostępnieniu pracy w repozytorium pisemnych prac dyplomowych. Oświadczenie to wprowadzane jest przez studenta do systemu APD jako oddzielny plik PDF, niepodlegający badaniu antyplagiatowemu.

Link:www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy

W przypadku wystąpienia zdarzeń, które uniemożliwiają składanie egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot w terminach sesji egzaminacyjnej, Student ma prawo na swój wniosek ubiegać się o przesuniecie terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot.

O przesunięciu terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot decyduje Dziekan na podstawie wniosku studenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Rektor może przesunąć termin składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot, o kolejny miesiąc.

 Awans

Wniosek o awans może dotyczyć tylko przedmiotu z kolejnego (bezpośrednio wyższego) roku studiów, jeżeli okresem zaliczeniowym jest rok akademicki.

Wniosek o awans należy złożyć nie później niż w ciągu miesiąca od rozpoczęcia zajęć z danego przedmiotu. Przesunięcie przez dziekana terminu do składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot nie wstrzymuje biegu terminu do złożenia wniosku o awans.

Wniosek o wykreślenie/rezygnację z awansu może być złożony nie później niż do 30 listopada w semestrze zimowym, a w semestrze letnim do 31 marca danego roku akademickiego.

Student, który nie zaliczył przedmiotu z awansu, powtarza go na roku studiów, którego programem jest objęty ten przedmiot.

Ocena uzyskana bez zgody na awans nie jest uwzględniana przy zaliczeniu roku.

 

Zmiana w sposobie kodowania przedmiotu w systemie USOS

Informujemy, że od nowego roku akademickiego 2025/2026 nastąpi zmiana formularzy oraz sposobu kodowania zajęć w systemie USOS, w tym protokołów końcowych przedmiotów.
W przypadku przedmiotów składających się z dwóch form zajęć (wykład + ćwiczenia), koordynator przedmiotu będzie zobowiązany do określenia „wagi formy zajęć”, czyli wskazania, jaki procent oceny końcowej stanowić będzie ocena z egzaminu, a jaki – ocena z ćwiczeń. Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej jest uzyskanie ocen pozytywnych z obu form zajęć.
Według Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim § 40:
 „Szczegółowe wymagania dotyczące zaliczenia oraz tryb składania egzaminów, w tym forma zaliczenia/egzaminu, jego zakres oraz wykaz materiałów źródłowych i podręczników, są ustalane przez kierowników jednostek dydaktycznych lub koordynatorów przedmiotów. Informacje te powinny być przekazane studentom przez prowadzącego podczas pierwszych zajęć”.
Studenci, którzy uzyskają zgodę Prodziekana na powtarzanie semestru lub roku studiów, a także ci, którzy otrzymają  wpis warunkowy, są zobowiązani do zaliczenia całego przedmiotu (zarówno ćwiczeń, jak i wykładów).
 

mgr Beata Barańska

pokój 2.30
tel. 42 635 63 60

bbaranska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru:

 

  • Poniedziałek - 10:00- 12:00
  • Wtorek - 12:00-14:00
  • Środa- kontakt mailowy
  • Czwartek- kontakt mailowy
  • Piątek - 10:00- 12:00 

 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Marta Wąsiewicz

pokój 2.08
tel. 42 6354645

mwasiewicz@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru 

  • Poniedziałek 10:00-12:00
  • Wtorek - 12:00 - 14:00 
  • Środa -kontakt mailowy
  • Czwartek - 10:00 - 12:00
  • Piątek- kontakt mailowy

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

Obsługa studentów (Student service)

Monika Stachlewska

pokój 2.08
tel. 42 6354645

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/ Monday 10:00-12:00
  • Wtorek/ Tuesday - 12:00 - 14:00
  • Środa/ Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - 10:00 - 12:00
  • Piątek/ Friday- kontakt mailowy (email contact)

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

 

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30 
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  • W dniach 15, 22, 29 lipca (wtorki) godziny dyżuru zostają zmienione z 15:30–17:30 na 12:30–14:30

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

mgr Magdalena Jasińska I rok  2025/2026

pok. 2.09

tel.  42 635 46 46

mail : magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

 

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  - II rok 24/25

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek- 12:30- 14:30 ( w dniach 15, 22, 29 lipca 2025 r.)

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8:00-11:00

 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź. Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

Obsługa studentów (Student service) I, II, III, V rok 2024/2025

mgr Monika Adamiak

pokój (room) 2.29
tel. 42 635-63-52

madamiak@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - kontakt mailowy (email contact)
  • Piątek / Friday - 10:00- 12:00

Obsługa studentów (Student service) IV rok 2024/2025 

Monika Stachlewska

pokój (room) 2.08
tel. 42 6354645

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - 10:00 - 12:00
  • Piątek / Friday - kontakt mailowy (email contact)

Obsługa studentów (Student service) I, II, III, V rok 2024/2025

mgr Izabela Chycińska

pokó (room) 2.29
tel. 42 635-63-52

ichycinska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - kontakt mailowy (email contact)
  • Piątek / Friday - 10:00- 12:00

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Agata Pryczek - prawo zaoczne II,III,IV,V rok 2024/2025

pokój 2.28
tel. 42 6354647

agata.pryczek@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  • W dniach 15, 22, 29 lipca (wtorki) godziny dyżuru zostają zmienione z 15:30–17:30 na 12:30–14:30

mgr Dorota Getler - prawo wieczorowe 

pokój 2.28
tel. 42 6354647

dgetler@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  • W dniach 15, 22, 29 lipca (wtorki) godziny dyżuru zostają zmienione z 15:30–17:30 na 12:30–14:30

mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska - prawo zaoczne  II rok 2025/2026                                                                                                                                                                                                               

pokój 2.27                                                                                                  
tel.  42 6354394

bmielcarek@wpia.uni.lodz.pl

mgr Agnieszka Molicka -prawo zaoczne I rok 2025/2026

pok. 2.27

tel.  42 6356351

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  • W dniach 15, 22, 29 lipca (wtorki) godziny dyżuru zostają zmienione z 15:30–17:30 na 12:30–14:30

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru:

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek-12:30- 14:30 ( w dniach 15,22,29 lipca 2025 r.)

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8.00-11.00

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Magdalena Jasińska

pok. 2.09

tel.  42 635 46 46

mail : magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek-12:30- 14:30 ( w dniach 15, 22, 29 lipca 2025 r.)

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8:00-11:00

 

 

mgr Agnieszka Molicka 

pok. 2.27

tel.  42 6356351

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

PROGRAM MOST

Uprzejmie informujemy, iż rekrutacja odbywa się wyłącznie za pomocą Internetowej Rejestracji Kandydatów poprzez stronę https://most.amu.edu.pl/kto-moze-uczestniczyc/rekrutacja-krok-po-kroku/

Po wpisaniu danych proszę wydrukować wniosek i złożyć go w dziekanacie do p. Beaty Barańskiej (p. 2.30) .
Wnioski można składać w poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 10:00 - 12:00.

Zapraszamy na MOST i do śledzenia naszego profilu na FB (https://www.facebook.com/programmost2000) , gdzie na bieżąco publikujmy porady, informacje i odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania.

 

Kontakt WPiA

mgr Beata Barańska
pokój 2.30
tel. (042) 635 63 60
email: bbaranska@wpia.uni.lodz.pl

Szczegółowe informacje o programie MOST na stronie Uniwersytetu Łódzkiego

https://www.uni.lodz.pl/wyjazdy-krajowe-program-most

Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST 2025/2026 15 KWIETNIA-15 MAJA

Drogie Studentki, Drodzy Studenci,

uprzejmie przypominam, że:

- w dniu 15 kwietnia ruszy rekrutacja w ramach programu na semestr zimowy lub cały rok akademicki 2025/2026,

- do wniosków studentów wybierających kierunki prawo niezbędne jest dołączenie zaświadczenia o średniej,

- w przypadku wskazania przez studenta więcej niż jednego miejsca wyjazdu w ramach wymiany (np. jedna uczelnia, ale kilka kierunków studiów lub jeden kierunek, ale kilka uczelni realizujących studia) zainteresowany zobowiązany jest oznaczyć na wniosku odręcznie cyfrą 1 (pierwsze w kolejności rozpatrywania), 2 (drugie w kolejności rozpatrywania) itd. wskazanych miejsc wymiany; ma to znaczenie dla Uczelnianej Komisji Kwalifikującej (w przypadku mniejszej liczby oferowanych miejsc niż liczba zainteresowanych).



Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST na semestr letni roku akademickiego 2024/2025 🤩

Przed Wam otwierają się więc nowe perspektywy – semestr studiów na zupełnie innej uczelni, w całkowicie nowym mieście 😎

To, jak? Morze, góry, wielkie miasto, mniejsze miasto? Wymarzone i unikatowe przedmioty, współpraca z kołem naukowym, uczestnictwo w wykładach i poznanie Profesora, którego prace czytaliście i byliście nimi zainspirowani? 🤓

Macie jeszcze trochę czasu na decyzję - rekrutacja potrwa od dzisiaj, tj. 31 października do 30 listopada. Czekajcie na kolejne informacje i oczywiście zadawajcie pytania – chętnie na wszystkie odpowiemy🙂

Pamiętajcie, czeka na Was ponad 20 uczelni i kilkaset kierunków. Koniecznie kliknijcie w link prowadzący do panelu rekrutacyjnego:

https://irkmost.amu.edu.pl

Wszelkie dodatkowe informacje znajdują się na stronie Programu MOST https://most.amu.edu.pl

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji 👈 

 

 

 

 

Jak aplikować do Programu?

Wejdź na stronę https://irkmost.amu.edu.pl/pl/home/

Zapoznaj się z ofertą aktualnej rekrutacji i po prostu wybierz interesujący Cię kierunek. Do Programu zaaplikujesz przez Internet, a szczegóły dotyczące dalszych procedur i dokumentu, pod którym należy uzyskać podpis (Pro)Dziekana są oczywiście opisane na naszej stronie internetowej https://most.amu.edu.pl/kto.../rekrutacja-krok-po-kroku/

 

Program MOST

DYŻUR:

  • Poniedziałek - 10:00- 12:00
  • Wtorek - 12:00-14:00
  • Środa- kontakt mailowy
  • Czwartek- kontakt mailowy
  • Piątek - 10:00- 12:00 

 

 

STUDIA STACJONARNE 

Prawo stacjonarne – dr Anna Chmielarz-Grochal

Administracja I stopnia stacjonarna – dr Ewa Urbaniak

 

STUDIA NIESTACJONARNE

Administracja I stopnia niestacjonarna – dr Magdalena Niewiadomska-Krawczyk

Prawo zaoczne – dr hab. Jerzy Leszczyński, prof. UŁ

Prawo wieczorowe – dr Lena Fijałkowska

 

PROGRAMY WYMIANY

DYŻURY DZIEKANÓW

Aktualne informacje o dyżurach dziekanów znajdują się w zakładce WŁADZE WYDZIAŁU.

UWAGA!!!

DYŻUR PANI PRODZIEKAN PROF. ANETY KAŹMIERSKIEJ-PATRZYCZNEJ 14.04.2025 r. ZOSTAŁ ODWOŁANY

 

SYSTEM KOLEJKOWY

Wydawanie biletów rozpoczyna się 30 minut przed dyżurem i kończy 20 minut przed zakończeniem. Każdy bilet jest identyfikowany po numerze pesel wprowadzonym na biletomacie. piekunowie pierwszych lat studiów w roku akademickim 2023/2024: