• Polski
  • English
 
Wydział Prawa i Administracji UŁ
  • Władze Wydziału
  • Pełnomocnicy Dziekana
  • Struktura
  • Administracja - dyrekcja
  • Dział Obsługi Studentów
  • Wyszukaj osobę pracującą na WPiA UŁ
  • Jubileusz 80-lecia WPiA UŁ
  • Parking dla studentów UŁ
  • Wsparcie i dostępność
  • Kontakt
Badania i nauka na WPiA UŁ
  • Dział nauki i jakości kształcenia
  • Centra naukowe i badawcze
  • Zespoły naukowe i badawcze
  • AI HUB - konsorcjum wydziałowe
  • Projekty realizowane na WPiA UŁ
  • Wydawnictwa
  • Postępowania doktorskie
  • Postępowania habilitacyjne
  • Popularyzacja nauki
Rekrutacja i kształcenie na WPiA UŁ
  • Nasze kierunki
  • Global Law and Governance - information
  • Jakość kształcenia
  • Studia podyplomowe
  • Kolegium Doktorskie
  • Szkoły praw obcych
Współpraca z WPiA UŁ
  • Forum Partnerów WPiA UŁ
  • Centrum Wiedzy Eksperckiej
  • Klinika Prawa
  • Dla Szkół
  • Dla Mediów
  • UNIC
  • Inne
  • Aktualności WPiA UŁ
  • Strefa kandydata
  • Strefa studenta
  • Strefa pracownika
  • Strefa absolwenta
  • Strefa doktoranta
  • Poczta
  • USOSweb
  • APD
  • Jednolity System Antyplagiatowy
  • Platforma zdalnego kształcenia Moodle
  • Portal Pracowniczy
  • LEX - Dostęp w sieci na wydziale
  • LEX - Logowanie E-Zasoby
  • LEGALIS - Logowanie w sieci na wydziale
  • LEGALIS - Logowanie E-Zasoby
  • EZD
  • Baza aktów własnych
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność
  • Wydział Prawa i Administracji UŁ
    • Władze Wydziału
    • Pełnomocnicy Dziekana
    • Struktura
    • Administracja - dyrekcja
    • Dział Obsługi Studentów
    • Wyszukaj osobę pracującą na WPiA UŁ
    • Jubileusz 80-lecia WPiA UŁ
    • Parking dla studentów UŁ
    • Wsparcie i dostępność
    • Kontakt
  • Badania i nauka na WPiA UŁ
    • Dział nauki i jakości kształcenia
    • Centra naukowe i badawcze
    • Zespoły naukowe i badawcze
    • AI HUB - konsorcjum wydziałowe
    • Projekty realizowane na WPiA UŁ
    • Wydawnictwa
    • Postępowania doktorskie
    • Postępowania habilitacyjne
    • Popularyzacja nauki
  • Rekrutacja i kształcenie na WPiA UŁ
    • Nasze kierunki
    • Global Law and Governance - information
    • Jakość kształcenia
    • Studia podyplomowe
    • Kolegium Doktorskie
    • Szkoły praw obcych
  • Współpraca z WPiA UŁ
    • Forum Partnerów WPiA UŁ
    • Centrum Wiedzy Eksperckiej
    • Klinika Prawa
    • Dla Szkół
    • Dla Mediów
    • UNIC
    • Inne
  • Aktualności WPiA UŁ
  • Strefa kandydata
    • Dlaczego warto studiować na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego
    • Rekrutacja
    • Kierunki studiów
    • Studia podyplomowe
    • Kolegium Doktorskie
    • International Office
    • Wsparcie i dostępność
  • Strefa studenta
    • Harmonogram roku akademickiego
    • Plany i programy
    • Zapisy na zajęcia
    • Egzaminy
    • Praktyki
    • Formularze i regulaminy
    • International Office
    • Poczta
    • Parking
  • Strefa pracownika
    • Harmonogram roku akademickiego
    • Projekty
    • International Office
    • Ewaluacja jakości działalności naukowej
    • Regulaminy i akty prawne
    • Biblioteka WPiA UŁ
    • Plany i programy zajęć
    • Instrukcje
    • Wsparcie i dostępność
  • Strefa absolwenta
  • Strefa doktoranta
  • Poczta
  • USOSweb
  • APD
  • Jednolity System Antyplagiatowy
  • Platforma zdalnego kształcenia Moodle
  • Portal Pracowniczy
  • LEX - Dostęp w sieci na wydziale
  • LEX - Logowanie E-Zasoby
  • LEGALIS - Logowanie w sieci na wydziale
  • LEGALIS - Logowanie E-Zasoby
  • EZD
  • Baza aktów własnych
  • Mapa Strony
  • O Stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność

Brak elementów do wyświetlenia
  • Uniwersytet Łódzki
  • Wydział Prawa i Administracji
  • Struktura
  • Dział Obsługi Studentów

Dział Obsługi Studentów

KOMUNIKATY DLA STUDENTÓW (ROZWIŃ)

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.

Lista pracowników obsługujących dany kierunek jest dostępna pod adresem                                               

link: https://www.wpia.uni.lodz.pl/struktura/dzial-obslugi-studentow

Wzory wniosków studenckich dostępne pod adresem:

https://www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy

Podpisane skany wniosków studenckich przesyłacie Państwo na adres do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku.

Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

Ocena z seminarium magisterskiego może być wpisana do systemu USOS pod warunkiem że, student uzyskał zaliczenie wszystkich obowiązujących przedmiotów i praktyk w toku studiów  i wgrał pracę do sytemu APD. Kierujący pracą po zatwierdzeniu pracy dyplomowej  w systemie APD wpisuje ocenę      z seminarium dyplomowego do systemu USOS.

Wgrywając pracę do systemu APD student zatwierdza oświadczenie o samodzielnym napisaniu pracy oraz dodaje drugie oświadczenie o udostępnieniu pracy w repozytorium pisemnych prac dyplomowych. Oświadczenie to wprowadzane jest przez studenta do systemu APD jako oddzielny plik PDF, niepodlegający badaniu antyplagiatowemu.

Link: www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy

W przypadku wystąpienia zdarzeń, które uniemożliwiają składanie egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot w terminach sesji egzaminacyjnej, Student ma prawo na swój wniosek ubiegać się o przesuniecie terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot.

O przesunięciu terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot decyduje Dziekan na podstawie wniosku studenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Rektor może przesunąć termin składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot, o kolejny miesiąc.

 Awans

Wniosek o awans może dotyczyć tylko przedmiotu z kolejnego (bezpośrednio wyższego) roku studiów, jeżeli okresem zaliczeniowym jest rok akademicki.

Wniosek o awans należy złożyć nie później niż w ciągu miesiąca od rozpoczęcia zajęć z danego przedmiotu. Przesunięcie przez dziekana terminu do składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot nie wstrzymuje biegu terminu do złożenia wniosku o awans.

Wniosek o wykreślenie/rezygnację z awansu może być złożony nie później niż do 30 listopada w semestrze zimowym, a w semestrze letnim do 31 marca danego roku akademickiego.

Student, który nie zaliczył przedmiotu z awansu, powtarza go na roku studiów, którego programem jest objęty ten przedmiot.

Ocena uzyskana bez zgody na awans nie jest uwzględniana przy zaliczeniu roku.

 

Zmiana w sposobie kodowania przedmiotu w systemie USOS

Informujemy, że od nowego roku akademickiego 2025/2026 nastąpi zmiana formularzy oraz sposobu kodowania zajęć w systemie USOS, w tym protokołów końcowych przedmiotów.
W przypadku przedmiotów składających się z dwóch form zajęć (wykład + ćwiczenia), koordynator przedmiotu będzie zobowiązany do określenia „wagi formy zajęć”, czyli wskazania, jaki procent oceny końcowej stanowić będzie ocena z egzaminu, a jaki – ocena z ćwiczeń. Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej jest uzyskanie ocen pozytywnych z obu form zajęć.
Według Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim § 40:
 „Szczegółowe wymagania dotyczące zaliczenia oraz tryb składania egzaminów, w tym forma zaliczenia/egzaminu, jego zakres oraz wykaz materiałów źródłowych i podręczników, są ustalane przez kierowników jednostek dydaktycznych lub koordynatorów przedmiotów. Informacje te powinny być przekazane studentom przez prowadzącego podczas pierwszych zajęć”.
Studenci, którzy uzyskają zgodę Prodziekana na powtarzanie semestru lub roku studiów, a także ci, którzy otrzymają  wpis warunkowy, są zobowiązani do zaliczenia całego przedmiotu (zarówno ćwiczeń, jak i wykładów).
 

INFORMACJE DLA STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW STACJONARNYCH

Szanowni Państwo,

Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 1 października 2025 r.

Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 27.09.2025 r. o godz. 10.00 w auli czerwonej (2.20)

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2025 r. i trwają w semestrze zimowym

do 25 stycznia 2026 r.


SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2025 R. DO 22 LUTEGO 2026 r.

Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:

  • 31 października 2025 r.- dzień rektorski (studia stacjonarne i niestacjonarne wieczorowe),
  • 2 listopada 2025r. – dzień rektorski (studia niestacjonarne),
  • od 23 grudnia 2025 r. do 6 stycznia 2026 r.- zimowa przerwa świąteczna,
  • od 9 lutego do 15 lutego 2026 r. – przerwa międzysemestralna
  • od 26 stycznia do 8 lutego 2026 r. -  zimowa sesja egzaminacyjna
  • od 16 lutego do 22 lutego 2026 r.  -  zimowa sesja poprawkowa

Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 16  lutego i trwają do 3 czerwca 2026 r.

Dział Obsługi Studenta: 

PRAWO STACJONARNE:

mgr Monika Adamiak

pokój 2.29
tel. 42 635-63-52

madamiak@wpia.uni.lodz.pl

mgr Izabela Chycińska

pokój 2.29
tel. 42 635-63-52

ichycinska@wpia.uni.lodz.pl

 
ADMINISTRACJA STACJONARNA I STOPNIA


mgr Marta Wąsiewicz

pokój 2.08
tel. 42 635 46 45

mwasiewicz@wpia.uni.lodz.pl

 

ADMINISTRACJA STACJONARNA II STOPNIA

Monika Stachlewska

pokój 2.08
tel. 42 635 46 45

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

 

GLOBAL LAW AND GOWERNANCE ( STUDIA W JĘZYKU ANGIELSKIM)

mgr Agnieszka Molicka

pok. 2.27

tel.  42 635 63 51

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

 

 

Twoje konto mailowe, USOS, obowiązkowe szkolenia

Aby korzystać z wszystkich możliwości, jakie daje bycie studentem UŁ, trzeba podjąć kilka kroków formalnych. Poznaj pierwsze i podstawowe kroki: 

  • studenckie konto mailowe,
  • „USOS” – czyli wirtualny dziennik i wirtualny dziekanat w jednym
  • oraz obowiązkowe szkolenia wstępne – czyli „ABC” każdego studenta. 

WSZYSTKIE INFORMACJE O SYSTAMACH IT ZNAJDZIESZ W STREFIE STUDENTA, W ZAKŁADCE STUDIA

LEGITYMACJA STUDENCKA:

Legitymacja studencka będzie wydawana w dwóch postaciach:

1. mLegitymacja wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL,

Od 1 października możecie aplikować o mLegitymację (tu znajdziecie instrukcję) – jest to Wasz podstawowy dokument, którym będziecie się posługiwali na Uczelni.

2.  elektroniczna karta procesorowa będzie wydawana odpłatnie: - studentom nieposiadającym numeru PESEL, - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.

Osoby, które chcą wyrobić dodatkową legitymację w postaci elektronicznej karty procesowej powinni złożyć wniosek oraz wnieść opłatę w wysokości 22,00 zł  na konto:

WPiA Uniwersytetu Łódzkiego Bank PKO S.A.II Oddział /Łódź

42 124030281111001029435358

WNIOSEK O WYDANIE ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ w postaci elektronicznej karty procesowej

 

ŚLUBOWANIE i OŚWIADCZENIE

Zgodnie z Regulaminem Studiów UŁ obowiązuje elektroniczna wersja Ślubowania oraz elektroniczna wersja Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ.

Student w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia zajęć/przyjęcia na studia ma obowiązek zaakceptowania w systemie USOSweb następujących deklaracji:

1. potwierdzenia złożenia ślubowania,

2. oświadczenia o zapoznaniu się oraz akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych/ niestacjonarnych.

W przypadku rezygnacji ze studiów na danym kierunku prosimy o przesłanie do dziekanatu odpowiedniego kierunku stosownej wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.

Przydatne linki:

Regulamin obowiązujący od 1 października 2025 r.

Regulamin studiów w Uniwersytecie Łódzkim przyjęty uchwałą nr 449 Senatu UŁ z dnia 14 czerwca 2019 r. (t.j. wraz ze zmianami) - obowiązujący od 1 października 2025 r.

Załącznik nr 10 do Regulaminu Studiów - obowiązujący od 1 października 2025r

 

 WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026


Zarządzenie nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

Załącznik nr 9 Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK NR 16 do zarządzenia nr 133 Rektora UŁ z dnia 7.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA STUDIA STACJONARNE PROWADZONE W JĘZYKU OBCYM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026

ZAŁĄCZNIK 15 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POWTARZANIE PRZEDMIOTÓW

ZAŁĄCZNIK NR 14 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ZAJĘCIA NIEOBJĘTE PROGRAMEM STUDIÓW

Zarządzenie nr 19 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 26.10.2020 r. w sprawie: zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim. Tekst ujednolicony uwzględniający zmiany wprowadzone zarządzeniem nr 144

Parking studencki WPiA UŁ – semestr zimowy 2025/2026

Studenci ubiegający się o wydanie karty parkingowej i przepustki wypełniają wniosek w formie formularza elektronicznego dostępnego na stronie:

https://www.wpia.uni.lodz.pl/parking

Formularze dostępne od:

  • 25.09.2025, godz. 12:00 – studia stacjonarne i wieczorowe
  • 26.09.2025, godz. 12:00 – studia niestacjonarne Wniosek online: www.wpia.uni.lodz.pl/parking
  • Opłata: 300 zł
  • Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń
  • Odbiór kart: pok. 2.02, po 5 dniach roboczych od zgłoszenia i wpłaty
  • Pytania: parking_adm@wpia.uni.lodz.pl

Stypendia

W czasie studiów możesz ubiegać się o następujące stypendia:

  • stypendium Rektora dla studentów z najlepszą średnią
  • stypendium socjalne dla studentów znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej
  • stypendium dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • stypendium Ministra Edukacji i Nauki za wybitne osiągnięcia. 

Więcej informacji o stypendiach znajdziesz na stronach: STYPENDIA oraz na stronie Centrum Wsparcia i Dostępności.

INFORMACJE DLA STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW NIESTACJONARNYCH

Szanowni Państwo,

Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 1 października 2025 r.

Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 27.09.2025 r. o godz. 10.00 w auli czerwonej (2.20)

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2025 r. i trwają w semestrze zimowym

do 25 stycznia 2026 r.


SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2025 R. DO 22 LUTEGO 2026 r.

Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:

  • 31 października 2025 r.- dzień rektorski (studia stacjonarne i niestacjonarne wieczorowe),
  • 2 listopada 2025r. – dzień rektorski (studia niestacjonarne),
  • od 23 grudnia 2025 r. do 6 stycznia 2026 r.- zimowa przerwa świąteczna,
  • od 9 lutego do 15 lutego 2026 r. – przerwa międzysemestralna
  • od 26 stycznia do 8 lutego 2026 r. -  zimowa sesja egzaminacyjna
  • od 16 lutego do 22 lutego 2026 r.  -  zimowa sesja poprawkowa

Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 16  lutego i trwają do 3 czerwca 2026 r.

DNI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W SEMESTRZE ZIMOWYM ROKU AKAD.2025/2026 r.

? Październik 2025

  • Poniedziałki: 6, 13, 20, 27
  • Wtorki: 7, 14, 21, 28
  • Środy: 8, 15, 22, 29
  • Czwartki: 2, 9, 16, 23, 30
  • Piątki: 3, 10, 17, 24
  • Soboty (zjazdy): 18, 25
  • Niedziele (zjazdy): 19, 26

 

 

? Listopad 2025

  • Poniedziałki: 3, 10, 17, 24
  • Wtorki: 4, 18, 25
  • Środy: 5, 12, 19, 26
  • Czwartki: 6, 13, 20, 27
  • Piątki: 7, 14, 21, 28
  • Soboty (zjazdy): 8, 15, 22
  • Niedziele (zjazdy): 9, 16, 23

 

 

? Grudzień 2025

  • Poniedziałki: 1, 8, 15, 22
  • Wtorki: 2, 9, 16
  • Środy: 3, 10, 17
  • Czwartki: 4, 11, 18
  • Piątki: 5, 12, 19
  • Soboty (zjazdy): 6, 13
  • Niedziele (zjazdy): 7, 14

 

 

? Styczeń 2026

  • Poniedziałki: 12, 19
  • Wtorki: 13, 20
  • Środy: 7, 14, 21
  • Czwartki: 8, 15, 22
  • Piątki: 9, 16, 23
  • Soboty (zjazdy): 10, 17, 24
  • Niedziele (zjazdy): 11, 18, 25

Terminy zjazdów dla wszystkich kierunków studiów niestacjonarnych ( z wyjątkiem administracji pierwszego stopnia) prowadzonych   w semestrze zimowym 2025/2026 r.: 

18-19.X, 25-26.X,8-9.XI, 15-16.XI,22-23.XI,6-7.XII,13-14.XII.2025r., 10-11.I,17-18.I,24-25.I.2026r.

Terminy zjazdów dla administracji pierwszego stopnia:

25-26.X,8-9.XI, 15-16.XI,22-23.XI,6-7.XII,13-14.XII.2025r., 10-11.I,17-18.I,24-25.I.2026r.

 

Dział Obsługi Studenta: 

PRAWO NIESTACJONARNE:

mgr Agnieszka Molicka - prawo zaoczne

pokój 2.27
tel. 42 6356351

agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

mgr Dorota Getler - prawo wieczorowe 

pokój 2.28
tel. 42 6354647

dgetler@wpia.uni.lodz.pl


ADMINISTRACJA NIESTACJONARNA I STOPNIA

mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska

pokój 2.27
tel. 42 6354394

bmielcarek@wpia.uni.lodz.pl

ADMINISTRACJA NIESTACJONARNA II STOPNIA

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  -

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

 PRAWO ZATRUDNIENIA KADRY I PŁACE

 mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  -

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

PRAWO PODATKOWE I RACHUNKOWOŚĆ

mgr Magdalena Jasińska

pok. 2.09

tel.  42 6354646

magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

 

 

Twoje konto mailowe, USOS, obowiązkowe szkolenia

Aby korzystać z wszystkich możliwości, jakie daje bycie studentem UŁ, trzeba podjąć kilka kroków formalnych. Poznaj pierwsze i podstawowe kroki: 

  • studenckie konto mailowe,
  • „USOS” – czyli wirtualny dziennik i wirtualny dziekanat w jednym
  • oraz obowiązkowe szkolenia wstępne – czyli „ABC” każdego studenta. 

WSZYSTKIE INFORMACJE O SYSTAMACH IT ZNAJDZIESZ W STREFIE STUDENTA, W ZAKŁADCE STUDIA

LEGITYMACJA STUDENCKA:

Legitymacja studencka będzie wydawana w dwóch postaciach:

1. mLegitymacja wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL,

Od 1 października możecie aplikować o mLegitymację (tu znajdziecie instrukcję) – jest to Wasz podstawowy dokument, którym będziecie się posługiwali na Uczelni.

2.  elektroniczna karta procesorowa będzie wydawana odpłatnie: - studentom nieposiadającym numeru PESEL, - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.

Osoby, które chcą wyrobić dodatkową legitymację w postaci elektronicznej karty procesowej powinni złożyć wniosek oraz wnieść opłatę w wysokości 22,00 zł  na konto:

WPiA Uniwersytetu Łódzkiego Bank PKO S.A.II Oddział /Łódź

42 124030281111001029435358

WNIOSEK O WYDANIE ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ w postaci elektronicznej karty procesowej

ŚLUBOWANIE i OŚWIADCZENIE

Zgodnie z Regulaminem Studiów UŁ obowiązuje elektroniczna wersja Ślubowania oraz elektroniczna wersja Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ.

Student w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia zajęć/przyjęcia na studia ma obowiązek zaakceptowania w systemie USOSweb następujących deklaracji:

1. potwierdzenia złożenia ślubowania,

2. oświadczenia o zapoznaniu się oraz akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych/ niestacjonarnych.

W przypadku rezygnacji ze studiów na danym kierunku prosimy o przesłanie do dziekanatu odpowiedniego kierunku stosownej wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.

Przydatne linki:

Regulamin obowiązujący od 1 października 2025 r.

Regulamin studiów w Uniwersytecie Łódzkim przyjęty uchwałą nr 449 Senatu UŁ z dnia 14 czerwca 2019 r. (t.j. wraz ze zmianami) - obowiązujący od 1 października 2025 r.

Uchwała nr 111 Senatu Uniwersytetu Łódzkiego podjęta na 8. roboczym posiedzeniu w kadencji 2024–2028 w dniu 15 kwietnia 2025 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 449 Senatu UŁ z 14 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim (ze zm.)

Załącznik nr 10 do Regulaminu Studiów - obowiązujący od 1 października 2025r

 WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026


Zarządzenie nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

Załącznik nr 9 Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK NR 16 do zarządzenia nr 133 Rektora UŁ z dnia 7.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA STUDIA STACJONARNE PROWADZONE W JĘZYKU OBCYM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026

Zarządzenie nr 139 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 16.04.2025 r. w sprawie: zmiany zarządzenia nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK 15 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POWTARZANIE PRZEDMIOTÓW

ZAŁĄCZNIK NR 14 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ZAJĘCIA NIEOBJĘTE PROGRAMEM STUDIÓW

 

Zarządzenie nr 19 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 26.10.2020 r. w sprawie: zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim. Tekst ujednolicony uwzględniający zmiany wprowadzone zarządzeniem nr 144

 Parking studencki WPiA UŁ – semestr zimowy 2025/2026

Studenci ubiegający się o wydanie karty parkingowej i przepustki wypełniają wniosek w formie formularza elektronicznego dostępnego na stronie:

https://www.wpia.uni.lodz.pl/parking

Formularze dostępne od:

  • 25.09.2025, godz. 12:00 – studia stacjonarne i wieczorowe
  • 26.09.2025, godz. 12:00 – studia niestacjonarne Wniosek online: www.wpia.uni.lodz.pl/parking
  • Opłata: 300 zł
  • Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń
  • Odbiór kart: pok. 2.02, po 5 dniach roboczych od zgłoszenia i wpłaty
  • Pytania: parking_adm@wpia.uni.lodz.pl

    Stypendia

  • W czasie studiów możesz ubiegać się o następujące stypendia:
  • stypendium Rektora dla studentów z najlepszą średnią
  • stypendium socjalne dla studentów znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej
  • stypendium dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • stypendium Ministra Edukacji i Nauki za wybitne osiągnięcia.
  • Więcej informacji o stypendiach znajdziesz na stronach: STYPENDIA oraz na stronie Centrum Wsparcia i Dostępności.
KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI STUDENTÓW

mgr Beata Barańska

pokój 2.30
tel. 42 635 63 60

bbaranska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - kontakt mailowy (email contact)
  • Piątek / Friday - 10:00- 12:00

 

 

ADMINISTRACJA - STUDIA STACJONARNE I ST.

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Marta Wąsiewicz

pokój 2.08
tel. 42 6354645

mwasiewicz@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru 

  • Poniedziałek 10:00-12:00
  • Wtorek - 12:00 - 14:00
  • Środa -kontakt mailowy
  • Czwartek - 10:00 - 12:00
  • Piątek- kontakt mailowy

 

ADMINISTRACJA - STUDIA STACJONARNE II ST.

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

Obsługa studentów (Student service)

Monika Stachlewska

pokój 2.08
tel. 42 6354645

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/ Monday 10:00-12:00
  • Wtorek/ Tuesday - 12:00 - 14:00
  • Środa/ Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - 10:00 - 12:00
  • Piątek/ Friday- kontakt mailowy (email contact)

 

LEKTORATY I TESTY DIAGNOSTYCZNE

ROK AKADEMICKI 2025/26

SZANOWNE OSOBY STUDIUJĄCE,

W semestrze letnim większość studentów pierwszego roku studiów rozpocznie naukę języka obcego w ramach lektoratu programowego. Prosimy o zapoznanie się z kilkoma ważnymi informacjami 

LEKTORAT PROGRAMOWY Z JĘZYKÓW OBCYCH:

  1. Lektoraty prowadzi Centrum Języków i Certyfikacji (dawne Studium Języków Obcych) działając w oparciu o Uchwałę nr 206 Senatu UŁ z dnia 18.06.2021.
  2. CJIC oferuje naukę jednego z następujących języków: angielski, niemiecki, rosyjski, francuski, hiszpański.
  3. Lektorat trwa 120 godzin (dla studiów stacjonarnych) lub 72 godziny (dla studiów niestacjonarnych) zgodnie z programem studiów i kończy się egzaminem programowym na poziomie B2 lub B2+ na jednolitych studiach magisterskich.
  4. Przed rozpoczęciem lektoratu każda osoba studiująca musi rozwiązać test diagnostyczny:

    TEST DIAGNOSTYCZNY- INFOGRAFIKA

  5. Test diagnostyczny dostępny jest w terminie od 3 listopada do 5 grudnia 2025.
  6. W celu rozwiązania testu należy zalogować się na Platformę Zdalnego Kształcenia Uniwersytetu Łódzkiego (lodz.pl) a następnie należy:
    1. znaleźć na liście kursów Test z języka, np. Test z języka angielskiego,
    2. zapisać się do testu: kodem dostępu jest kod dostępu do kursu BHP,
  7. Pamiętaj!
    1. można rozwiązać test tylko z jednego języka,
    2. do testu można przystąpić tylko jeden raz.
  8. Informacje dotyczące testu:
    1. test składa się z 5 poziomów,
    2. na każdym poziomie jest 20 pytań,
    3. żeby przejść na wyższy poziom musisz uzyskać 14 punktów.
  9. PO ROZWIĄZANIU TESTU NALEŻY WYDRUKOWAĆ WYNIK I ZACHOWAĆ CELEM PRZEDŁOŻENIA WRAZ Z ODPOWIEDNIM WNIOSKIEM

    PO ROZWIĄZANIU TESTU :

  10. JEŻELI UZYSKANY WYNIK JEST RÓWNY LUB MNIEJSZY NIŻ B1:
    1. należy zapisać się na lektorat programowy: należy złożyć deklarację wyboru języka poprzez aplikację MS Forms. Prosimy o przesyłanie deklaracji do dnia 31.12.2025 r.
  11. JEŻELI UZYSKANY WYNIK JEST RÓWNY LUB WYŻSZY NIŻ B2 (co najmniej  70%poprawnych odpowiedzi na poziomie B2)
    1. możesz zapisać się na lektorat z języka z którego rozwiązywałeś test diagnostyczny: złóż deklarację wyboru języka poprzez aplikację MS Forms do dnia 31.12.2025 r.
    2. możesz przystąpić w najbliższej sesji (przed rozpoczęciem lektoratu) do egzaminu programowego  z języka z którego rozwiązałeś test. PAMIĘTAJ! ZDANY EGZAMIN NIE ZWALNIA Z UCZESTNICTWA W LEKTORACIE. 
      Możesz dalej uczyć się języka, z którego rozwiązałeś test na poziomie C1 lub wybrać inny język na dowolnym poziomie:
      • uzyskaj zgodę dziekana: wypełnione podanie do dziekana (załącznik 5) wraz wydrukiem wyniku złóż w dziekanacie.
      • zgodę dziekana wraz z deklaracją wyboru języka (załącznik 2) dostarcz do CJIC w terminie do 19 grudnia 2025.
      • w przypadku uzyskania z egzaminu oceny niedostatecznej zapisz się na lektorat programowy: złóż deklarację  wyboru języka  poprzez aplikację MS Forms,
      • jeżeli uzyskałeś z egzaminu ocenę pozytywną czekaj na informację z CJIC dotyczącą obowiązkowego lektoratu z języka, który wybrałeś.
  12. JEŻELI POSIADASZ CERTYFIKAT MIĘDZYNARODOWY LUB INNE POŚWIADCZENIE ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO NA POZIOMIE MINIMUM B2 wymienione w wykazie certyfikatów stanowiącym załącznik do Uchwały 206 Senatu UŁ możesz uzyskać zwolnienie z egzaminu i lektoratu. W tym celu:
    1. w terminie do 19 grudnia 2025 zgłoś się do CJIC z wypełnionym podaniem do dziekana (załącznik 4) oraz dokumentem poświadczającym znajomość języka w celu uzyskania opinii dyrektora CJIC, (poświadczenia znajomości języka uzyskane po 19 grudnia 2025 będę honorowane również po tej dacie),
    2. podanie złóż w dziekanacie,
    3. kserokopię zgody przedstaw lektorowi prowadzącemu zajęcia na twoim kierunku.
    4. Pamiętaj! Możesz zapisać się na lektorat (nieobowiązkowy) na wyższym poziomie niż posiadany certyfikat lub wybrać inny język na dowolnym poziomie. W tym celu do 19.12.2025 złóż w CJIC deklarację wyboru języka (załącznik 3).

 

ACADEMIC YEAR 2025/2026

Dear Students,

ANNOUNCEMENT

In the summer semester, most first-year students will begin their foreign language courses as part of the mandatory language programme.
Please read carefully the following important information.

 

FOREIGN LANGUAGE COURSES (PROGRAMME LECTORATES)

  • The courses are conducted by the Centre for Languages and Certification (CJiC) (formerly the Foreign Languages Teaching Centre), operating under Resolution No. 206 of the Senate of the University of Łódź of 18 June 2021.
  • CJiC offers courses in the following languages: English, German, Russian, French, and Spanish.
  • The total duration of the course is 120 hours (for full-time students) or 72 hours (for part-time students), in accordance with the study programme.
  • The course concludes with a programme examination at B2 or B2+ level (for long-cycle Master’s studies).

 

DIAGNOSTIC TEST- INFOGRAPHIC

Each student is required to complete an online diagnostic test before beginning the language course.

 The test will be available from 3 November to 5 December 2025.

How to take the test:

  1. Log in to the University of Łódź E-learning Platform (lodz.pl).
  2. Find your language test on the list of available courses (e.g. English Language Test).
  3. Enrol in the test – the access code is the same as the one used for the Health and Safety (BHP) course.

Important:

  • You may take the test in only one language.
  • The test can be taken only once.

Test structure:

  • The test consists of 5 levels, each containing 20 questions.
  • To proceed to the next level, you must score at least 14 points.

After completing the test, print your result and keep it for submission together with the appropriate form.

 

AFTER COMPLETING THE TEST

If your result is equal to or below B1 level:

  • You must register for the regular language course (programme lectorate).
  • Submit your language choice declaration using the MS Forms application by 31 December 2025.

If your result is equal to or above B2 level (at least 70% correct answers at the B2 level):

You have several options:

  1. Continue learning the same language you were tested in:
    • Submit your language choice declaration via MS Forms by 31 December 2025.
  2. Take the programme examination in the language you were tested in (before the start of the course).
    Please note: passing the exam does not exempt you from participation in language classes.
  3. Continue studying at a higher level (C1) or choose a different language:
    • Obtain the Dean’s approval – submit the Dean’s request form (Annex No. 5) together with your printed test result to the Dean’s Office.
    • Deliver the Dean’s approval along with the language choice declaration (Annex No. 2) to CJiC by 19 December 2025.
    • If you fail the programme examination, enrol in the regular language course and submit your declaration via MS Forms.
    • If you pass the exam, wait for information from CJiC regarding the mandatory course in your selected language.

 

IF YOU HOLD AN INTERNATIONAL LANGUAGE CERTIFICATE

If you hold an international certificate or other proof of language proficiency at a minimum B2 level, as listed in the appendix to Resolution No. 206 of the Senate of the University of Łódź, you may apply for an exemption from both the course and the examination.

To do so:

  1. Submit to CJiC (by 19 December 2025) a Dean’s request form (Annex No. 4) together with your certificate, to obtain the opinion of the CJiC Director.
    (Certificates obtained after 19 December 2025 will also be accepted.)
  2. Submit the request to the Dean’s Office.
  3. Provide a copy of the Dean’s approval to your language instructor.

 Remember! You may also choose to attend a non-obligatory language course at a higher level than your certificate, or take a different language at any level.
In that case, submit your language choice declaration (Annex No. 3) to CJiC by 19 December 2025.

 

ADMINISTRACJA - STUDIA NIESTACJONARNE I ST.

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska

pokój 2.27
tel. 42 6354394

bmielcarek@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00

 

ADMINISTRACJA - STUDIA NIESTACJONARNE II ST.

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

mgr Magdalena Jasińska II rok  2025/2026

pok. 2.09

tel.  42 635 46 46

mail : magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

 

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  - I rok 25/26

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek- 15:30- 17:30 

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8:00-11:00

 

 

 

 

FIRST-YEAR INFORMATION FOR THE GLOBAL AND LAW GOVERNANCE PROGRAM

Global Law And Governance – information

On this page, you will find information related to the GLG program, including study plans and curricula.

 

Dear Students!

Please note that classes from Global Relations will NOT take place on Thursday, 30.10.

Instead you will meet with prof. Kruglashov on Monday, 3.11 12.30 – 14.45 room -4 (level-1).

 

FIRST-YEAR INFORMATION FOR THE GLOBAL AND LAW GOVERNANCE PROGRAM

The winter semester runs from October 1, 2025, to February 22, 2026.

Days off from classes in the 2025/2026 winter semester:

• October 31, 2025 – Rector's Day (for full-time and part-time evening students)

• November 2, 2025 – Rector's Day (for part-time students)

• December 23, 2025 – January 6, 2026 – winter break

• January 26 – February 8, 2026 – winter exam session

• February 9 – February 15, 2026 – inter-semester break

• February 16–February 22, 2026 – winter retake session

The summer semester begins on February 16, 2026, and lasts until June 3, 2026.

 

Contact for student matters:

All matters related to the course of study should be directed to the Student Services Department.

The supervisor for the Global Law and Governance program is:

Agnieszka Molicka, MA
Room: 2.27
Phone: 42 635 63 51
E-mail: agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl
 

Student ID card

ID cards will be issued in two forms:

1. mLegitymacja – free of charge, for students with a PESEL number

2. Electronic processor card – subject to a fee:

  • for students without a PESEL number (Polish Universal Electronic System for Registration of the Population),
  • at the request of a student with a PESEL number, as an additional form of ID.

The fee for an electronic processor card is PLN 22.00, payable to the following account:

WPiA University of Lodz

Bank PKO S.A. II Branch in Lodz

Account number: 42 1240 3028 1111 0010 2943 5358

The application form for the ID card is available under the name:

“Application for an electronic student ID card in the form of an electronic processor card”

 

Oath and declarations

In accordance with the Regulations of the University of Łódź, electronic versions of the following documents are required:

• Student oath

• Declaration of familiarity with the terms and conditions of fees for educational services

The student is required to accept the following declarations in the USOSweb system within 7 days of the start of classes/admission to studies:

1. Confirmation of taking the oath

2. Declaration of familiarization with and acceptance of the rules for payment for educational services provided by the University of Łódź to full-time and part-time students

 

Withdrawal from studies

If you wish to withdraw from your studies, please send an email to the dean's office responsible for your field of study with a request to cancel your enrollment.

Useful links:

Regulation No. 148 of the Rector of the University of Lodz of 5 May 2025 on: division of the academic year 2025/2026

Regulations effective from October 1, 2025

t.j._Regulaminu_studiów_obowiązujący_od_01.10.25__1_.pdf  adopted by Resolution No. 449 of the Senate of the University of Lodz on June 14, 2019 (i.e. with amendments) - effective from October 1, 2025.

Uchwała Senatu UŁ adopted at the 8th working meeting of the 2024–2028 term on April 15, 2025, regarding: amendment of Resolution No. 449 of the Senate of the University of Lodz of June 14, 2019, on the adoption of the Regulations for Studies at the University of Lodz (as amended)

Załącznik_nr_10_Wydział_Prawa_i_Administracji__1_.pdf effective from October 1, 2025

Regulation No. 61 of the Rector of the University of Lodz of 8 May 2019 on: establishing the fees for issuing and certifying documents

AMOUNT OF FEES FOR EDUCATIONAL SERVICES AT THE UNIVERSITY OF Lodz IN THE 2025/2026 ACADEMIC YEAR

Regulation No 133 of the Rector of the University of Lodz of 7 April 2025 on the amount of fees for educational services at the University of Lodz in the 2025/2026 academic year

Annex No 16 – Fees for full-time studies conducted in a foreign language  AMOUNT OF FEES FOR FULL-TIME STUDIES CONDUCTED IN A FOREIGN LANGUAGE IN THE   IN THE 2025/2026 ACADEMIC YEAR

zarz._nr_139_z_16.04.2025_r.__2_.pdf amendment to Order No. 133 of the Rector of the University of Lodz of 7 April 2025 on the amount of fees for educational services at the University of Lodz  in the academic year 2025/ 2026

Annex No 15 – Fees for repeating courses in full-time and part-time studies, as well as in fee-paying programmes conducted in a foreign language (full-time and part-time), due to unsatisfactory academic performance, including repeating courses with conditional credit and after resumption of studies 

Annex No 14 – Fees for courses not covered by the standard study programme / individual study plan and programme 

  • Application for UL Learning Service Fee Concession

  • Application for UL Tuition Fee Reimbursement

Regulation No. 19 of the Rector of the University of Lodz of 26 October 2020 on: rules for collection and exemption from fees for educational services at the University of Lodz

 

Language teaching - GLG

Dear Students,

Please be informed that information regarding the diagnostic language test and the declaration of foreign language choice for the language courses you will begin in the summer semester of the 2025/2026 academic year is now available on the Faculty’s website.

We kindly ask you to read the announcement carefully. (You will find it below) At the same time, we inform you that on Wednesday, 5 November, at 11:30 a.m., room 1.35, a meeting will be held with Dr Małgorzata Ossowska-Czader from the Centre for Languages and Certification (University of Łódź).

During the meeting, Dr Ossowska-Czader will provide you with all necessary information concerning the diagnostic tests and language selection process, and will answer your questions.

After completing the diagnostic test, you are required to submit a language selection declaration, depending on your chosen participation path in the language course.

The link to the declaration form (Annex No. 1) is provided below:

https://forms.office.com/e/mBWi73jX4R

 

The deadline for submitting the declaration is 31 December 2025.

Templates of the remaining declarations and applications (Annexes No. 2–5) are available for download on the Faculty of Law and Administration website.

 

ANNOUNCEMENT

In the summer semester, most first-year students will begin their foreign language courses as part of the mandatory language programme.

Please read carefully the following important information.

 

FOREIGN LANGUAGE COURSES (PROGRAMME LECTORATES)

• The courses are conducted by the Centre for Languages and Certification (CJiC) (formerly the Foreign Languages Teaching Centre), operating under Resolution No. 206 of the Senate of the University of Łódź of 18 June 2021.

• CJiC offers courses in the following languages: English, German, Russian, French, and Spanish.

• The total duration of the course is 120 hours (for full-time students) or 72 hours (for part-time students), in accordance with the study programme.

• The course concludes with a programme examination at B2 or B2+ level (for long-cycle Master’s studies).

 

DIAGNOSTIC TEST

Each student is required to complete an online diagnostic test before beginning the language course.

      ️ The test will be available from 3 November to 5 December 2025.

How to take the test:

1. Log in to the University of Łódź E-learning Platform (lodz.pl).

2. Find your language test on the list of available courses (e.g. English Language Test).

3. Enrol in the test – the access code is the same as the one used for the Health and Safety (BHP) course.

Important:

• You may take the test in only one language.

• The test can be taken only once.

Test structure:

• The test consists of 5 levels, each containing 20 questions.

• To proceed to the next level, you must score at least 14 points.

After completing the test, print your result and keep it for submission together with the appropriate form.

AFTER COMPLETING THE TEST

If your result is equal to or below B1 level:

•  You must register for the regular language course (programme lectorate).

• Submit your language choice declaration using the MS Forms application by 31 December 2025.

If your result is equal to or above B2 level (at least 70% correct answers at the B2 level):

You have several options:

1. Continue learning the same language you were tested in:

o Submit your language choice declaration via MS Forms by 31 December 2025.

2. Take the programme examination in the language you were tested in (before the start of the course).

⚠️ Please note: passing the exam does not exempt you from participation in language classes.

3. Continue studying at a higher level (C1) or choose a different language:

o Obtain the Dean’s approval – submit the Dean’s request form (Annex No. 5) together with your printed test result to the Dean’s Office.

o Deliver the Dean’s approval along with the language choice declaration (Annex No. 2) to CJiC by 19 December 2025.

o If you fail the programme examination, enrol in the regular language course and submit your declaration via MS Forms.

o If you pass the exam, wait for information from CJiC regarding the mandatory course in your selected language.

 

IF YOU HOLD AN INTERNATIONAL LANGUAGE CERTIFICATE If you hold an international certificate or other proof of language proficiency at a minimum B2 level, as listed in the appendix to Resolution No. 206 of the Senate of the University of Łódź, you may apply for an exemption from both the course and the examination.

To do so:

1. Submit to CJiC (by 19 December 2025) a Dean’s request form (Annex No. 4) together with your certificate, to obtain the opinion of the CJiC Director.

(Certificates obtained after 19 December 2025 will also be accepted.)

2. Submit the request to the Dean’s Office.

3. Provide a copy of the Dean’s approval to your language instructor.

       Remember! You may also choose to attend a non-obligatory language course at a higher level than your certificate, or take a different language at any level.

In that case, submit your language choice declaration (Annex No. 3) to CJiC by 19 December 2025.

 

All information and regulations can be found on the department's website under the tab (Language courses and diagnostic tests).

Useful information

Winter semester schedule




GLG_1st_year__winter_25_26_v2.pdf

People responsible for supporting the GLG programme

People responsible for supporting the GLG programme

People responsible for supporting the GLG programme:

Vice Dean for the Study Programme in Law

dr Paweł Dańczak

t. 42 635 63 53
room no. 2.31

Office Hours :

Until 25 July 2025, contact by email at: prodziekan.sdw@wpia.uni.lodz.pl 

  • Monday 11.00 - 12.00 

Vice Dean for International Cooperation and Projects

dr Izabela Florczak
t. 42 635 40 45 
room no. 3.72

Office Hours

  • Monday 11.00 - 12.00

Contact via e-mail at:  prodziekan.zagranica@wpia.uni.lodz.pl
 For urgent matters, please contact the Secretariat.

 

Faculty Office (Dean’s Office) Contact – Ms Agnieszka Molicka (agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl) 
→ The Faculty Office supports you with administrative matters, such as issuing and extending student ID cards, providing certificates of student status, entering grades in the USOS system, and documents needed for scholarships

Student ID

STUDENT ID CARD:

The student ID card will be issued in two forms:

1. The mLegitymacja will be issued free of charge to all students with a PESEL number.  Student ID on Your Phone? Order and Use It!

From October 1, you can apply for the mLegitymacja (instructions can be found here) – this is your basic document that you will use at the University.

2. An electronic processor card will be issued for a fee: - to students who do not have a PESEL number, - at the request of a student who has a PESEL number - as an addition to the mLegitymacja.

Those who wish to obtain an additional ID card in the form of an electronic processor card should submit an application and pay a fee of PLN 22.00 to the following account:

WPiA University of Łódź Bank PKO S.A.II Branch /Lodz

42 124030281111001029435358

APPLICATION FOR THE ISSUE OF AN ELECTRONIC STUDENT ID CARD in the form of an electronic process card

GLOBAL LAW AND GOVERNANCE (studia w języku angielskim)

 

mgr Agnieszka Molicka 

pok. 2.27

tel.  42 6356351

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00

 

PRAWO - STUDIA STACJONARNE

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź. Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

Obsługa studentów (Student service) I, II, III, IV rok 2025/2026

mgr Monika Adamiak

pokój (room) 2.29
tel. 42 635-63-52

madamiak@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - 10:00 - 12:00
  • Piątek / Friday - kontakt mailowy (email contact)

Obsługa studentów (Student service) V rok 2025/2026 

Monika Stachlewska

pokój (room) 2.08
tel. 42 6354645

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - 10:00 - 12:00
  • Piątek / Friday - kontakt mailowy (email contact)

Obsługa studentów (Student service) I, II, III, IV rok 2025/2026

mgr Izabela Chycińska

pokó (room) 2.29
tel. 42 635-63-52

ichycinska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - 10:00 - 12:00
  • Piątek / Friday - kontakt mailowy (email contact)

 

PRAWO - STUDIA NIESTACJONARNE

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

 

 

mgr Agata Pryczek - prawo zaoczne III,IV,V rok 2025/2026

pokój 2.28
tel. 42 6354647

agata.pryczek@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  •  

mgr Dorota Getler - prawo wieczorowe 

pokój 2.28
tel. 42 6354647

dgetler@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  •  

mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska - prawo zaoczne  II rok 2025/2026                                                                                                                                                                                                               

pokój 2.27                                                                                                  
tel.  42 6354394

bmielcarek@wpia.uni.lodz.pl

mgr Agnieszka Molicka -prawo zaoczne I rok 2025/2026

pok. 2.27

tel.  42 6356351

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00

 

PRAWO ZATRUDNIENIA - KADRY I PŁACE - STUDIA NIESTACJONARNE

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru:

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek-15:30- 17:30 

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8.00-11.00

 

PRAWO PODATKOWE I RACHUNKOWOŚĆ - STUDIA NIESTACJONARNE

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Magdalena Jasińska

pok. 2.09

tel.  42 635 46 46

mail : magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek-15:30- 17:30 

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8:00-11:00

 

PROGRAMY WYMIANY-MOST

PROGRAM MOST

Uprzejmie informujemy, iż rekrutacja odbywa się wyłącznie za pomocą Internetowej Rejestracji Kandydatów poprzez stronę https://most.amu.edu.pl/kto-moze-uczestniczyc/rekrutacja-krok-po-kroku/

Po wpisaniu danych proszę wydrukować wniosek i złożyć go w dziekanacie do p. Beaty Barańskiej (p. 2.30) .
Wnioski można składać w poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 10:00 - 12:00.

Zapraszamy na MOST i do śledzenia naszego profilu na FB (https://www.facebook.com/programmost2000) , gdzie na bieżąco publikujmy porady, informacje i odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania.

 

Kontakt WPiA

mgr Beata Barańska
pokój 2.30
tel. (042) 635 63 60
email: bbaranska@wpia.uni.lodz.pl

Szczegółowe informacje o programie MOST na stronie Uniwersytetu Łódzkiego

https://www.uni.lodz.pl/wyjazdy-krajowe-program-most

Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST 2025/2026 15 KWIETNIA-15 MAJA

Drogie Studentki, Drodzy Studenci,

uprzejmie przypominam, że:

- w dniu 15 kwietnia ruszy rekrutacja w ramach programu na semestr zimowy lub cały rok akademicki 2025/2026,

- do wniosków studentów wybierających kierunki prawo niezbędne jest dołączenie zaświadczenia o średniej,

- w przypadku wskazania przez studenta więcej niż jednego miejsca wyjazdu w ramach wymiany (np. jedna uczelnia, ale kilka kierunków studiów lub jeden kierunek, ale kilka uczelni realizujących studia) zainteresowany zobowiązany jest oznaczyć na wniosku odręcznie cyfrą 1 (pierwsze w kolejności rozpatrywania), 2 (drugie w kolejności rozpatrywania) itd. wskazanych miejsc wymiany; ma to znaczenie dla Uczelnianej Komisji Kwalifikującej (w przypadku mniejszej liczby oferowanych miejsc niż liczba zainteresowanych).



Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST na semestr letni roku akademickiego 2024/2025 

Przed Wam otwierają się więc nowe perspektywy – semestr studiów na zupełnie innej uczelni, w całkowicie nowym mieście 

To, jak? Morze, góry, wielkie miasto, mniejsze miasto? Wymarzone i unikatowe przedmioty, współpraca z kołem naukowym, uczestnictwo w wykładach i poznanie Profesora, którego prace czytaliście i byliście nimi zainspirowani? 

Macie jeszcze trochę czasu na decyzję - rekrutacja potrwa od dzisiaj, tj. 31 października do 30 listopada. Czekajcie na kolejne informacje i oczywiście zadawajcie pytania – chętnie na wszystkie odpowiemy

Pamiętajcie, czeka na Was ponad 20 uczelni i kilkaset kierunków. Koniecznie kliknijcie w link prowadzący do panelu rekrutacyjnego:

https://irkmost.amu.edu.pl

Wszelkie dodatkowe informacje znajdują się na stronie Programu MOST https://most.amu.edu.pl

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji  

 

 

 

 

Jak aplikować do Programu?

Wejdź na stronę https://irkmost.amu.edu.pl/pl/home/

Zapoznaj się z ofertą aktualnej rekrutacji i po prostu wybierz interesujący Cię kierunek. Do Programu zaaplikujesz przez Internet, a szczegóły dotyczące dalszych procedur i dokumentu, pod którym należy uzyskać podpis (Pro)Dziekana są oczywiście opisane na naszej stronie internetowej https://most.amu.edu.pl/kto.../rekrutacja-krok-po-kroku/

 

Program MOST

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - kontakt mailowy (email contact)
  • Piątek / Friday - 10:00- 12:00

 

 

OPIEKUNOWIE I ROKU (2025/2026)

STUDIA STACJONARNE 

Prawo stacjonarne – dr Anna Chmielarz-Grochal

Administracja I stopnia stacjonarna – dr Ewa Urbaniak

Global Law and Governance - dr Izabela Florczak

 

STUDIA NIESTACJONARNE

Administracja I stopnia niestacjonarna – dr Magdalena Niewiadomska-Krawczyk

Prawo zaoczne – dr hab. Jerzy Leszczyński, prof. UŁ

Prawo wieczorowe – dr Lena Fijałkowska

 

Programy wymiany

  • Dyplomy i Praktyki
  • Studia doktoranckie

DYPLOMY i PRAKTYKI

STUDIA DOKTORANCKIE

DYŻURY DZIEKANÓW

Aktualne informacje o dyżurach dziekanów znajdują się w zakładce WŁADZE WYDZIAŁU.

SYSTEM KOLEJKOWY

Wydawanie biletów rozpoczyna się 30 minut przed dyżurem i kończy 20 minut przed zakończeniem. Każdy bilet jest identyfikowany po numerze pesel wprowadzonym na biletomacie. piekunowie pierwszych lat studiów w roku akademickim 2023/2024:

KOMUNIKAT W SPRAWIE FORMY ZAJĘĆ

Szanowni Państwo,

informujemy, że w roku akad. 2023/24 forma prowadzenia zajęć dla poszczególnych kierunków przedstawia się następująco:

Kierunki prowadzone w trybie stacjonarnym:

  • Prawo –  zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,
  • Administracja I stopnia - zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,
  • Administracja II stopnia - zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,
  • Polityka społeczna - zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej

Kierunki prowadzone w trybie wieczorowym:

  • Prawo –  zajęcia prowadzone  w formie stacjonarnej dla wszystkich lat studiów,

Kierunki prowadzone w trybie zaocznym:

  • Prawo – zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej  dla wszystkich lat studiów,
  • Administracja I stopnia –

I rok studiów- zajęcia prowadzone w formie online - semestr zimowy oraz letni,

II; III rok studiów- zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej  -  semestr zimowy oraz letni,

  • Administracja II stopnia –

I rok studiów- zajęcia prowadzone w formie online - semestr zimowy oraz letni,

II rok studiów- zajęcia w semestrze zimowym prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie stacjonarnej, 

  • Prawo zatrudnienia- kadry i płace-

 I rok studiów- w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online oraz stacjonarnej,

II rok studiów- w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online oraz stacjonarnej

  • Prawo podatkowe  i rachunkowość –

I rok studiów- w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online – 8 zjazdów oraz w formie stacjonarnej – 3 zjazdy, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online,

II rok studiów - w semestrze zimowym zajęcia prowadzone w formie online, w semestrze letnim zajęcia prowadzone w formie online oraz stacjonarnej

 

 

 

 

INTERNATIONAL OFFICE

Marta Mucha
Zofia Kwiecień

pokój 2.11
tel. 42 6354616
e-mail: international.office@wpia.uni.lodz.pl

  • www: INTERNATIONAL OFFICE WPIA
OPIEKUNOWIE I ROKU (2022/2023)

STUDIA STACJONARNE 

  • prawo – dr  Anna Chmielarz-Grochal
  • administracja I stopnia – dr Agnieszka Rabiega-Przyłęcka
  • polityka społeczna I stopnia  II, III rok – dr hab. Magdalena Paluszkiewicz

STUDIA NIESTACJONARNE

  • prawo wieczorowe – dr hab.  Dorota Wiśniewska,prof. UŁ
  • prawo zaoczne – dr hab. Jerzy Leszczyński, prof. UŁ
  • administracja I stopnia – dr Magdalena Niewiadomska-Krawczyk
Godło
bip
hr
hr
Bądź na bieżąco

Obserwuj Uniwersytet Łódzki w mediach społecznościowych

Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Instrukcje
  • Promocja i komunikacja
  • Polityka prywatności
  • Dostępność
  • Mapa Strony
  • Bufet ☕

ul. Kopcińskiego 8/12
90-232 Łódź

NIP: 724-000-32-43
fax: 42/635 47 85

dziekanat@wpia.uni.lodz.pl

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności