Szanowni Państwo,

Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 1 października 2025 r.

Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 27.09.2025 r. o godz. 10.00 w auli czerwonej (2.20)

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2025 r. i trwają w semestrze zimowym

do 25 stycznia 2026 r.


SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2025 R. DO 22 LUTEGO 2026 r.

Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:

  • 31 października 2025 r.- dzień rektorski (studia stacjonarne i niestacjonarne wieczorowe),
  • 2 listopada 2025r. – dzień rektorski (studia niestacjonarne),
  • od 23 grudnia 2025 r. do 6 stycznia 2026 r.- zimowa przerwa świąteczna,
  • od 9 lutego do 15 lutego 2026 r. – przerwa międzysemestralna
  • od 26 stycznia do 8 lutego 2026 r. -  zimowa sesja egzaminacyjna
  • od 16 lutego do 22 lutego 2026 r.  -  zimowa sesja poprawkowa

Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 16  lutego i trwają do 3 czerwca 2026 r.

Dział Obsługi Studenta: 

PRAWO STACJONARNE:

mgr Monika Adamiak

pokój 2.29
tel. 42 635-63-52

madamiak@wpia.uni.lodz.pl

mgr Izabela Chycińska

pokój 2.29
tel. 42 635-63-52

ichycinska@wpia.uni.lodz.pl

 
ADMINISTRACJA STACJONARNA I STOPNIA


mgr Marta Wąsiewicz

pokój 2.08
tel. 42 635 46 45

mwasiewicz@wpia.uni.lodz.pl

 

ADMINISTRACJA STACJONARNA II STOPNIA

Monika Stachlewska

pokój 2.08
tel. 42 635 46 45

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

 

GLOBAL LAW AND GOWERNANCE ( STUDIA W JĘZYKU ANGIELSKIM)

mgr Agnieszka Molicka

pok. 2.27

tel.  42 635 63 51

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

 

LEGITYMACJA STUDENCKA:

Legitymacja studencka będzie wydawana w dwóch postaciach:

1. mLegitymacja wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL,

2.  elektroniczna karta procesorowa będzie wydawana odpłatnie: - studentom nieposiadającym numeru PESEL, - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.

Osoby, które chcą wyrobić dodatkową legitymację w postaci elektronicznej karty procesowej powinni złożyć wniosek oraz wnieść opłatę w wysokości 22,00 zł  na konto:

WPiA Uniwersytetu Łódzkiego Bank PKO S.A.II Oddział /Łódź

42 124030281111001029435358

WNIOSEK O WYDANIE ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ w postaci elektronicznej karty procesowej

ŚLUBOWANIE i OŚWIADCZENIE

Zgodnie z Regulaminem Studiów UŁ obowiązuje elektroniczna wersja Ślubowania oraz elektroniczna wersja Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ.

Student w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia zajęć/przyjęcia na studia ma obowiązek zaakceptowania w systemie USOSweb następujących deklaracji:

1. potwierdzenia złożenia ślubowania,

2. oświadczenia o zapoznaniu się oraz akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych/ niestacjonarnych.

W przypadku rezygnacji ze studiów na danym kierunku prosimy o przesłanie do dziekanatu odpowiedniego kierunku stosownej wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.

Przydatne linki:

Regulamin obowiązujący od 1 października 2025 r.

Regulamin studiów w Uniwersytecie Łódzkim przyjęty uchwałą nr 449 Senatu UŁ z dnia 14 czerwca 2019 r. (t.j. wraz ze zmianami) - obowiązujący od 1 października 2025 r.

Uchwała nr 111 Senatu Uniwersytetu Łódzkiego podjęta na 8. roboczym posiedzeniu w kadencji 2024–2028 w dniu 15 kwietnia 2025 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 449 Senatu UŁ z 14 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim (ze zm.)

Załącznik nr 10 do Regulaminu Studiów - obowiązujący od 1 października 2025r

 WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026


Zarządzenie nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

Załącznik nr 9 Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK NR 16 do zarządzenia nr 133 Rektora UŁ z dnia 7.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA STUDIA STACJONARNE PROWADZONE W JĘZYKU OBCYM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026

Zarządzenie nr 139 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 16.04.2025 r. w sprawie: zmiany zarządzenia nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK 15 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POWTARZANIE PRZEDMIOTÓW

ZAŁĄCZNIK NR 14 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ZAJĘCIA NIEOBJĘTE PROGRAMEM STUDIÓW

 

Zarządzenie nr 19 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 26.10.2020 r. w sprawie: zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim. Tekst ujednolicony uwzględniający zmiany wprowadzone zarządzeniem nr 144

 

Szanowni Państwo,

Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 1 października 2025 r.

Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 27.09.2025 r. o godz. 10.00 w auli czerwonej (2.20)

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2025 r. i trwają w semestrze zimowym

do 25 stycznia 2026 r.


SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2025 R. DO 22 LUTEGO 2026 r.

Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:

  • 31 października 2025 r.- dzień rektorski (studia stacjonarne i niestacjonarne wieczorowe),
  • 2 listopada 2025r. – dzień rektorski (studia niestacjonarne),
  • od 23 grudnia 2025 r. do 6 stycznia 2026 r.- zimowa przerwa świąteczna,
  • od 9 lutego do 15 lutego 2026 r. – przerwa międzysemestralna
  • od 26 stycznia do 8 lutego 2026 r. -  zimowa sesja egzaminacyjna
  • od 16 lutego do 22 lutego 2026 r.  -  zimowa sesja poprawkowa

Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 16  lutego i trwają do 3 czerwca 2026 r.

DNI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W SEMESTRZE ZIMOWYM ROKU AKAD.2025/2026 r.

🗓 Październik 2025

  • Poniedziałki: 6, 13, 20, 27

  • Wtorki: 7, 14, 21, 28

  • Środy: 8, 15, 22, 29

  • Czwartki: 2, 9, 16, 23, 30

  • Piątki: 3, 10, 17, 24

  • Soboty (zjazdy): 18, 25

  • Niedziele (zjazdy): 19, 26


🗓 Listopad 2025

  • Poniedziałki: 3, 10, 17, 24

  • Wtorki: 4, 18, 25

  • Środy: 5, 12, 19, 26

  • Czwartki: 6, 13, 20, 27

  • Piątki: 7, 14, 21, 28

  • Soboty (zjazdy): 8, 15, 22

  • Niedziele (zjazdy): 9, 16, 23


🗓 Grudzień 2025

  • Poniedziałki: 1, 8, 15, 22

  • Wtorki: 2, 9, 16

  • Środy: 3, 10, 17

  • Czwartki: 4, 11, 18

  • Piątki: 5, 12, 19

  • Soboty (zjazdy): 6, 13

  • Niedziele (zjazdy): 7, 14


🗓 Styczeń 2026

  • Poniedziałki: 12, 19

  • Wtorki: 13, 20

  • Środy: 7, 14, 21

  • Czwartki: 8, 15, 22

  • Piątki: 9, 16, 23

  • Soboty (zjazdy): 10, 17, 24

  • Niedziele (zjazdy): 11, 18, 25

Terminy zjazdów dla wszystkich kierunków studiów niestacjonarnych ( z wyjątkiem administracji pierwszego stopnia) prowadzonych   w semestrze zimowym 2025/2026 r.: 

18-19.X, 25-26.X,8-9.XI, 15-16.XI,22-23.XI,6-7.XII,13-14.XII.2025r., 10-11.I,17-18.I,24-25.I.2026r.

Terminy zjazdów dla administracji pierwszego stopnia:

25-26.X,8-9.XI, 15-16.XI,22-23.XI,6-7.XII,13-14.XII.2025r., 10-11.I,17-18.I,24-25.I.2026r.

 

Dział Obsługi Studenta: 

PRAWO NIESTACJONARNE:

mgr Agnieszka Molicka - prawo zaoczne

pokój 2.27
tel. 42 6356351

agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

mgr Dorota Getler - prawo wieczorowe 

pokój 2.28
tel. 42 6354647

dgetler@wpia.uni.lodz.pl


ADMINISTRACJA NIESTACJONARNA I STOPNIA

mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska

pokój 2.27
tel. 42 6354394

bmielcarek@wpia.uni.lodz.pl

ADMINISTRACJA NIESTACJONARNA II STOPNIA

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  -

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

 PRAWO ZATRUDNIENIA KADRY I PŁACE

 mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  -

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

PRAWO PODATKOWE I RACHUNKOWOŚĆ

mgr Magdalena Jasińska

pok. 2.09

tel.  42 6354646

magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

EKOPRAWO

mgr Agnieszka Molicka

pokój 2.27
tel. 42 6356351

agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

 

 

LEGITYMACJA STUDENCKA:

Legitymacja studencka będzie wydawana w dwóch postaciach:

1. mLegitymacja wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL,

2.  elektroniczna karta procesorowa będzie wydawana odpłatnie: - studentom nieposiadającym numeru PESEL, - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.

Osoby, które chcą wyrobić dodatkową legitymację w postaci elektronicznej karty procesowej powinni złożyć wniosek oraz wnieść opłatę w wysokości 22,00 zł  na konto:

WPiA Uniwersytetu Łódzkiego Bank PKO S.A.II Oddział /Łódź

42 124030281111001029435358

WNIOSEK O WYDANIE ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ w postaci elektronicznej karty procesowej

ŚLUBOWANIE i OŚWIADCZENIE

Zgodnie z Regulaminem Studiów UŁ obowiązuje elektroniczna wersja Ślubowania oraz elektroniczna wersja Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ.

Student w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia zajęć/przyjęcia na studia ma obowiązek zaakceptowania w systemie USOSweb następujących deklaracji:

1. potwierdzenia złożenia ślubowania,

2. oświadczenia o zapoznaniu się oraz akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych/ niestacjonarnych.

W przypadku rezygnacji ze studiów na danym kierunku prosimy o przesłanie do dziekanatu odpowiedniego kierunku stosownej wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.

Przydatne linki:

Regulamin obowiązujący od 1 października 2025 r.

Regulamin studiów w Uniwersytecie Łódzkim przyjęty uchwałą nr 449 Senatu UŁ z dnia 14 czerwca 2019 r. (t.j. wraz ze zmianami) - obowiązujący od 1 października 2025 r.

Uchwała nr 111 Senatu Uniwersytetu Łódzkiego podjęta na 8. roboczym posiedzeniu w kadencji 2024–2028 w dniu 15 kwietnia 2025 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 449 Senatu UŁ z 14 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim (ze zm.)

Załącznik nr 10 do Regulaminu Studiów - obowiązujący od 1 października 2025r

 WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026


Zarządzenie nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

Załącznik nr 9 Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK NR 16 do zarządzenia nr 133 Rektora UŁ z dnia 7.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA STUDIA STACJONARNE PROWADZONE W JĘZYKU OBCYM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026

Zarządzenie nr 139 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 16.04.2025 r. w sprawie: zmiany zarządzenia nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026

ZAŁĄCZNIK 15 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POWTARZANIE PRZEDMIOTÓW

ZAŁĄCZNIK NR 14 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ZAJĘCIA NIEOBJĘTE PROGRAMEM STUDIÓW

 

Zarządzenie nr 19 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 26.10.2020 r. w sprawie: zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim. Tekst ujednolicony uwzględniający zmiany wprowadzone zarządzeniem nr 144

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.

Lista pracowników obsługujących dany kierunek jest dostępna pod adresem                                               

link: https://www.wpia.uni.lodz.pl/struktura/dzial-obslugi-studentow

Wzory wniosków studenckich dostępne pod adresem:

https://www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy

Podpisane skany wniosków studenckich przesyłacie Państwo na adres do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku.

Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

Ocena z seminarium magisterskiego może być wpisana do systemu USOS pod warunkiem że, student uzyskał zaliczenie wszystkich obowiązujących przedmiotów i praktyk w toku studiów  i wgrał pracę do sytemu APD. Kierujący pracą po zatwierdzeniu pracy dyplomowej  w systemie APD wpisuje ocenę      z seminarium dyplomowego do systemu USOS.

Wgrywając pracę do systemu APD student zatwierdza oświadczenie o samodzielnym napisaniu pracy oraz dodaje drugie oświadczenie o udostępnieniu pracy w repozytorium pisemnych prac dyplomowych. Oświadczenie to wprowadzane jest przez studenta do systemu APD jako oddzielny plik PDF, niepodlegający badaniu antyplagiatowemu.

Link:www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy

W przypadku wystąpienia zdarzeń, które uniemożliwiają składanie egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot w terminach sesji egzaminacyjnej, Student ma prawo na swój wniosek ubiegać się o przesuniecie terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot.

O przesunięciu terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot decyduje Dziekan na podstawie wniosku studenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Rektor może przesunąć termin składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot, o kolejny miesiąc.

 Awans

Wniosek o awans może dotyczyć tylko przedmiotu z kolejnego (bezpośrednio wyższego) roku studiów, jeżeli okresem zaliczeniowym jest rok akademicki.

Wniosek o awans należy złożyć nie później niż w ciągu miesiąca od rozpoczęcia zajęć z danego przedmiotu. Przesunięcie przez dziekana terminu do składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot nie wstrzymuje biegu terminu do złożenia wniosku o awans.

Wniosek o wykreślenie/rezygnację z awansu może być złożony nie później niż do 30 listopada w semestrze zimowym, a w semestrze letnim do 31 marca danego roku akademickiego.

Student, który nie zaliczył przedmiotu z awansu, powtarza go na roku studiów, którego programem jest objęty ten przedmiot.

Ocena uzyskana bez zgody na awans nie jest uwzględniana przy zaliczeniu roku.

 

Zmiana w sposobie kodowania przedmiotu w systemie USOS

Informujemy, że od nowego roku akademickiego 2025/2026 nastąpi zmiana formularzy oraz sposobu kodowania zajęć w systemie USOS, w tym protokołów końcowych przedmiotów.
W przypadku przedmiotów składających się z dwóch form zajęć (wykład + ćwiczenia), koordynator przedmiotu będzie zobowiązany do określenia „wagi formy zajęć”, czyli wskazania, jaki procent oceny końcowej stanowić będzie ocena z egzaminu, a jaki – ocena z ćwiczeń. Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej jest uzyskanie ocen pozytywnych z obu form zajęć.
Według Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim § 40:
 „Szczegółowe wymagania dotyczące zaliczenia oraz tryb składania egzaminów, w tym forma zaliczenia/egzaminu, jego zakres oraz wykaz materiałów źródłowych i podręczników, są ustalane przez kierowników jednostek dydaktycznych lub koordynatorów przedmiotów. Informacje te powinny być przekazane studentom przez prowadzącego podczas pierwszych zajęć”.
Studenci, którzy uzyskają zgodę Prodziekana na powtarzanie semestru lub roku studiów, a także ci, którzy otrzymają  wpis warunkowy, są zobowiązani do zaliczenia całego przedmiotu (zarówno ćwiczeń, jak i wykładów).
 

Szanowni Państwo,

zgodnie z Zarządzeniem nr 13 Dziekana Wydziału Prawa i Administracji z dnia 12 czerwca 2025 r. w sprawie organizacji pracy pracowników administracyjnych w sierpniu 2025 r. oraz zasad funkcjonowania budynku WPiA UŁ, uprzejmie informujemy o zmianie trybu pracy Działu Obsługi Studentów WPiA UŁ.

W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r. dyżury stacjonarne pracowników Działu Obsługi Studentów zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy właściwego pracownika Działu Obsługi Studentów.

Przypominamy, że korespondencję należy kierować wyłącznie z uczelnianych skrzynek mailowych (w domenie @uni.lodz.pl), na które również otrzymają Państwo odpowiedź.

W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. Adresy mailowe pracowników dostępne są na stronie internetowej Działu Obsługi Studentów.

Dołożymy wszelkich starań, aby być dostępni w zakresie odpowiadającym Państwa potrzebom.

Z poważaniem,
Dział Obsługi Studentów
Wydział Prawa i Administracji UŁ

 

mgr Beata Barańska

pokój 2.30
tel. 42 635 63 60

bbaranska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru:

W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne pracowników Działu Obsługi Studentów zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawyzwiązane z tokiem studiów  proszę przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

  • Poniedziałek - 10:00- 12:00
  • Wtorek - 12:00-14:00
  • Środa- kontakt mailowy
  • Czwartek- kontakt mailowy
  • Piątek - 10:00- 12:00 

 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Marta Wąsiewicz

pokój 2.08
tel. 42 6354645

mwasiewicz@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru 

  • Poniedziałek 10:00-12:00
  • Wtorek - 12:00 - 14:00 
  • Środa -kontakt mailowy
  • Czwartek - 10:00 - 12:00
  • Piątek- kontakt mailowy
  • W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

Obsługa studentów (Student service)

Monika Stachlewska

pokój 2.08
tel. 42 6354645

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/ Monday 10:00-12:00
  • Wtorek/ Tuesday - 12:00 - 14:00
  • Środa/ Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - 10:00 - 12:00
  • Piątek/ Friday- kontakt mailowy (email contact)
  • W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

 

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30 
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  • W dniach 15, 22, 29 lipca (wtorki) godziny dyżuru zostają zmienione z 15:30–17:30 na 12:30–14:30
  • W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

mgr Magdalena Jasińska I rok  2025/2026

pok. 2.09

tel.  42 635 46 46

mail : magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

 

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno  - II rok 24/25

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek- 12:30- 14:30 ( w dniach 15, 22, 29 lipca 2025 r.)

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8:00-11:00

 

W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź. Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

Obsługa studentów (Student service) I, II, III, IV rok 2025/2026

mgr Monika Adamiak

pokój (room) 2.29
tel. 42 635-63-52

madamiak@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - kontakt mailowy (email contact)
  • Piątek / Friday - 10:00- 12:00

W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 


Obsługa studentów (Student service) V rok 2025/2026 

Monika Stachlewska

pokój (room) 2.08
tel. 42 6354645

mstachlewska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - 10:00 - 12:00
  • Piątek / Friday - kontakt mailowy (email contact)
  • W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

Obsługa studentów (Student service) I, II, III, IV rok 2025/2026

mgr Izabela Chycińska

pokó (room) 2.29
tel. 42 635-63-52

ichycinska@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru/ Duty hours

  • Poniedziałek / Monday - 10:00- 12:00
  • Wtorek /Tuesday - 12:00-14:00
  • Środa / Wednesday - kontakt mailowy (email contact)
  • Czwartek / Thursday - kontakt mailowy (email contact)
  • Piątek / Friday - 10:00- 12:00
  • W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Agata Pryczek - prawo zaoczne II,III,IV,V rok 2024/2025

pokój 2.28
tel. 42 6354647

agata.pryczek@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  • W dniach 15, 22, 29 lipca (wtorki) godziny dyżuru zostają zmienione z 15:30–17:30 na 12:30–14:30
  • W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

mgr Dorota Getler - prawo wieczorowe 

pokój 2.28
tel. 42 6354647

dgetler@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  • W dniach 15, 22, 29 lipca (wtorki) godziny dyżuru zostają zmienione z 15:30–17:30 na 12:30–14:30

W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska - prawo zaoczne  II rok 2025/2026                                                                                                                                                                                                               

pokój 2.27                                                                                                  
tel.  42 6354394

bmielcarek@wpia.uni.lodz.pl

mgr Agnieszka Molicka -prawo zaoczne I rok 2025/2026

pok. 2.27

tel.  42 6356351

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru / Duty hours

  • Poniedziałek/Monday-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Wtorek/Thesday - 15:30 - 17:30
  • Środa/Wednestay-kontakt mailowy/e-mail contact
  • Czwartek/Thursday - 12:30 - 14:30
  • Piątek/Friday -kontakt mailowy/e-mail contact
  • Sobota zjazdowa/Saturday 8.00-11.00
  • W dniach 15, 22, 29 lipca (wtorki) godziny dyżuru zostają zmienione z 15:30–17:30 na 12:30–14:30

W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno

pokój 2.09
tel. 42 6354643

agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl

Godziny dyżuru:

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek-12:30- 14:30 ( w dniach 15,22,29 lipca 2025 r.)

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8.00-11.00

W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,

po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.

Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.

 

mgr Magdalena Jasińska

pok. 2.09

tel.  42 635 46 46

mail : magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl

 

Godziny dyżuru

Poniedziałek - kontakt mailowy

Wtorek-12:30- 14:30 ( w dniach 15, 22, 29 lipca 2025 r.)

Środa- kontakt mailowy

Czwartek - 12:30 - 14:30

Piątek -kontakt mailowy

Sobota zjazdowa - 8:00-11:00

W okresie od 1 do 31 sierpnia 2025 r.dyżury stacjonarne zostają zawieszone. W tym czasie wszelkie sprawy związane z tokiem studiów, w tym podpisane skany wniosków, prosimy przesyłać na adres mailowy.W przypadku konieczności osobistego spotkania (np. odbioru oryginałów dokumentów), prosimy o wcześniejsze umówienie się drogą mailową. 

 

 

mgr Agnieszka Molicka 

pok. 2.27

tel.  42 6356351

mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl

PROGRAM MOST

Uprzejmie informujemy, iż rekrutacja odbywa się wyłącznie za pomocą Internetowej Rejestracji Kandydatów poprzez stronę https://most.amu.edu.pl/kto-moze-uczestniczyc/rekrutacja-krok-po-kroku/

Po wpisaniu danych proszę wydrukować wniosek i złożyć go w dziekanacie do p. Beaty Barańskiej (p. 2.30) .
Wnioski można składać w poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 10:00 - 12:00.

Zapraszamy na MOST i do śledzenia naszego profilu na FB (https://www.facebook.com/programmost2000) , gdzie na bieżąco publikujmy porady, informacje i odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania.

 

Kontakt WPiA

mgr Beata Barańska
pokój 2.30
tel. (042) 635 63 60
email: bbaranska@wpia.uni.lodz.pl

Szczegółowe informacje o programie MOST na stronie Uniwersytetu Łódzkiego

https://www.uni.lodz.pl/wyjazdy-krajowe-program-most

Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST 2025/2026 15 KWIETNIA-15 MAJA

Drogie Studentki, Drodzy Studenci,

uprzejmie przypominam, że:

- w dniu 15 kwietnia ruszy rekrutacja w ramach programu na semestr zimowy lub cały rok akademicki 2025/2026,

- do wniosków studentów wybierających kierunki prawo niezbędne jest dołączenie zaświadczenia o średniej,

- w przypadku wskazania przez studenta więcej niż jednego miejsca wyjazdu w ramach wymiany (np. jedna uczelnia, ale kilka kierunków studiów lub jeden kierunek, ale kilka uczelni realizujących studia) zainteresowany zobowiązany jest oznaczyć na wniosku odręcznie cyfrą 1 (pierwsze w kolejności rozpatrywania), 2 (drugie w kolejności rozpatrywania) itd. wskazanych miejsc wymiany; ma to znaczenie dla Uczelnianej Komisji Kwalifikującej (w przypadku mniejszej liczby oferowanych miejsc niż liczba zainteresowanych).



Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST na semestr letni roku akademickiego 2024/2025 🤩

Przed Wam otwierają się więc nowe perspektywy – semestr studiów na zupełnie innej uczelni, w całkowicie nowym mieście 😎

To, jak? Morze, góry, wielkie miasto, mniejsze miasto? Wymarzone i unikatowe przedmioty, współpraca z kołem naukowym, uczestnictwo w wykładach i poznanie Profesora, którego prace czytaliście i byliście nimi zainspirowani? 🤓

Macie jeszcze trochę czasu na decyzję - rekrutacja potrwa od dzisiaj, tj. 31 października do 30 listopada. Czekajcie na kolejne informacje i oczywiście zadawajcie pytania – chętnie na wszystkie odpowiemy🙂

Pamiętajcie, czeka na Was ponad 20 uczelni i kilkaset kierunków. Koniecznie kliknijcie w link prowadzący do panelu rekrutacyjnego:

https://irkmost.amu.edu.pl

Wszelkie dodatkowe informacje znajdują się na stronie Programu MOST https://most.amu.edu.pl

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji 👈 

 

 

 

 

Jak aplikować do Programu?

Wejdź na stronę https://irkmost.amu.edu.pl/pl/home/

Zapoznaj się z ofertą aktualnej rekrutacji i po prostu wybierz interesujący Cię kierunek. Do Programu zaaplikujesz przez Internet, a szczegóły dotyczące dalszych procedur i dokumentu, pod którym należy uzyskać podpis (Pro)Dziekana są oczywiście opisane na naszej stronie internetowej https://most.amu.edu.pl/kto.../rekrutacja-krok-po-kroku/

 

Program MOST

DYŻUR:

  • Poniedziałek - 10:00- 12:00
  • Wtorek - 12:00-14:00
  • Środa- kontakt mailowy
  • Czwartek- kontakt mailowy
  • Piątek - 10:00- 12:00 

 

 

STUDIA STACJONARNE 

Prawo stacjonarne – dr Anna Chmielarz-Grochal

Administracja I stopnia stacjonarna – dr Ewa Urbaniak

 

STUDIA NIESTACJONARNE

Administracja I stopnia niestacjonarna – dr Magdalena Niewiadomska-Krawczyk

Prawo zaoczne – dr hab. Jerzy Leszczyński, prof. UŁ

Prawo wieczorowe – dr Lena Fijałkowska

 

PROGRAMY WYMIANY

DYŻURY DZIEKANÓW

Aktualne informacje o dyżurach dziekanów znajdują się w zakładce WŁADZE WYDZIAŁU.

UWAGA!!!

DYŻUR PANI PRODZIEKAN PROF. ANETY KAŹMIERSKIEJ-PATRZYCZNEJ 14.04.2025 r. ZOSTAŁ ODWOŁANY

 

SYSTEM KOLEJKOWY

Wydawanie biletów rozpoczyna się 30 minut przed dyżurem i kończy 20 minut przed zakończeniem. Każdy bilet jest identyfikowany po numerze pesel wprowadzonym na biletomacie. piekunowie pierwszych lat studiów w roku akademickim 2023/2024: