mgr Marta Wąsiewicz
pokój 2.08
tel. 42 6354645
Szanowni Państwo,
Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 1 października 2025 r.
Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 27.09.2025 r. o godz. 10.00 w auli czerwonej (2.20)
Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2025 r. i trwają w semestrze zimowym
do 25 stycznia 2026 r.
SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2025 R. DO 22 LUTEGO 2026 r.
Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:
Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 16 lutego i trwają do 3 czerwca 2026 r.
Dział Obsługi Studenta:
PRAWO STACJONARNE:
pokój 2.29
tel. 42 635-63-52
pokój 2.29
tel. 42 635-63-52
ADMINISTRACJA STACJONARNA I STOPNIA
pokój 2.08
tel. 42 635 46 45
ADMINISTRACJA STACJONARNA II STOPNIA
pokój 2.08
tel. 42 635 46 45
GLOBAL LAW AND GOWERNANCE ( STUDIA W JĘZYKU ANGIELSKIM)
pok. 2.27
tel. 42 635 63 51
mail : agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl
LEGITYMACJA STUDENCKA:
Legitymacja studencka będzie wydawana w dwóch postaciach:
1. mLegitymacja wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL,
2. elektroniczna karta procesorowa będzie wydawana odpłatnie: - studentom nieposiadającym numeru PESEL, - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.
ŚLUBOWANIE i OŚWIADCZENIE
Zgodnie z Regulaminem Studiów UŁ obowiązuje elektroniczna wersja Ślubowania oraz elektroniczna wersja Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ.
Student w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia zajęć/przyjęcia na studia ma obowiązek zaakceptowania w systemie USOSweb następujących deklaracji:
1. potwierdzenia złożenia ślubowania,
2. oświadczenia o zapoznaniu się oraz akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych/ niestacjonarnych.
W przypadku rezygnacji ze studiów na danym kierunku prosimy o przesłanie do dziekanatu odpowiedniego kierunku stosownej wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.
Przydatne linki:
Regulamin obowiązujący od 1 października 2025 r.
Regulamin studiów w Uniwersytecie Łódzkim przyjęty uchwałą nr 449 Senatu UŁ z dnia 14 czerwca 2019 r. (t.j. wraz ze zmianami) - obowiązujący od 1 października 2025 r.
Uchwała nr 111 Senatu Uniwersytetu Łódzkiego podjęta na 8. roboczym posiedzeniu w kadencji 2024–2028 w dniu 15 kwietnia 2025 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 449 Senatu UŁ z 14 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim (ze zm.)
Załącznik nr 10 do Regulaminu Studiów - obowiązujący od 1 października 2025r
WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026
Zarządzenie nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026
Załącznik nr 9 Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2025/2026
ZAŁĄCZNIK NR 16 do zarządzenia nr 133 Rektora UŁ z dnia 7.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA STUDIA STACJONARNE PROWADZONE W JĘZYKU OBCYM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026
Zarządzenie nr 139 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 16.04.2025 r. w sprawie: zmiany zarządzenia nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026
ZAŁĄCZNIK 15 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POWTARZANIE PRZEDMIOTÓW
ZAŁĄCZNIK NR 14 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ZAJĘCIA NIEOBJĘTE PROGRAMEM STUDIÓW
Zarządzenie nr 19 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 26.10.2020 r. w sprawie: zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim. Tekst ujednolicony uwzględniający zmiany wprowadzone zarządzeniem nr 144
Szanowni Państwo,
Uroczysta inauguracja roku akademickiego odbędzie się w dniu 1 października 2025 r.
Wydziałowa inauguracja roku akademickiego odbędzie się 27.09.2025 r. o godz. 10.00 w auli czerwonej (2.20)
Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 2 października 2025 r. i trwają w semestrze zimowym
do 25 stycznia 2026 r.
SEMESTR ZIMOWY TRWA OD 1 PAŹDZIERNIKA 2025 R. DO 22 LUTEGO 2026 r.
Dni wolne od zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:
Zajęcia w semestrze letnim rozpoczynają się 16 lutego i trwają do 3 czerwca 2026 r.
DNI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W SEMESTRZE ZIMOWYM ROKU AKAD.2025/2026 r.
Pon. - 14 | Wt. - 12 | Śr. - 14 | Czw. - 15 | Pt. - 14 | Sob. (zjazdy) | Nd. (zjazdy) | |
październik | 6,13,20,27 | 7,14,21,28 | 8,15,22,29 | 2,9,16,23,30 | 3,10,17,24 | 18,25 | 19,26 |
listopad | 3,10,17,24 | 4,18,25 | 5,12,19,26 | 6,13,20,27 | 7,14,21,28 | 8,15,22 | 9,16,23 |
grudzień | 1,8,15,22 | 2,9,16 | 3,10,17 | 4,11,18 | 5,12,19 | 6,13 | 7,14 |
styczeń | 12,19 | 13,20 | 7,14,21 | 8,15,22 | 9,16,23 | 10,17,24 | 11,18,25 |
Terminy zjazdów dla wszystkich kierunków studiów niestacjonarnych ( z wyjątkiem administracji pierwszego stopnia) prowadzonych w semestrze zimowym 2025/2026 r.:
18-19.X, 25-26.X,8-9.XI, 15-16.XI,22-23.XI,6-7.XII,13-14.XII.2025r., 10-11.I,17-18.I,24-25.I.2026r.
Terminy zjazdów dla administracji pierwszego stopnia:
25-26.X,8-9.XI, 15-16.XI,22-23.XI,6-7.XII,13-14.XII.2025r., 10-11.I,17-18.I,24-25.I.2026r.
Dział Obsługi Studenta:
PRAWO NIESTACJONARNE:
mgr Agnieszka Molicka - prawo zaoczne
pokój 2.27
tel. 42 6356351
agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl
mgr Dorota Getler - prawo wieczorowe
pokój 2.28
tel. 42 6354647
ADMINISTRACJA NIESTACJONARNA I STOPNIA
mgr Beata Mielcarek-Fiałkowska
pokój 2.27
tel. 42 6354394
ADMINISTRACJA NIESTACJONARNA II STOPNIA
mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno -
pokój 2.09
tel. 42 6354643
agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl
PRAWO ZATRUDNIENIA KADRY I PŁACE
mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno -
pokój 2.09
tel. 42 6354643
agnieszka.mikolajczyk.jarno@wpia.uni.lodz.pl
PRAWO PODATKOWE I RACHUNKOWOŚĆ
pok. 2.09
tel. 42 6354646
magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl
EKOPRAWO
pokój 2.27
tel. 42 6356351
agnieszka.molicka@wpia.uni.lodz.pl
LEGITYMACJA STUDENCKA:
Legitymacja studencka będzie wydawana w dwóch postaciach:
1. mLegitymacja wydawana będzie bez opłat wszystkim studentom posiadającym numer PESEL,
2. elektroniczna karta procesorowa będzie wydawana odpłatnie: - studentom nieposiadającym numeru PESEL, - na wniosek studenta posiadającego nr PESEL - jako dodatkowa do mLegitymacji.
Osoby, które chcą wyrobić dodatkową legitymację w postaci elektronicznej karty procesowej powinni złożyć wniosek oraz wnieść opłatę w wysokości 22,00 zł na konto:
WPiA Uniwersytetu Łódzkiego Bank PKO S.A.II Oddział /Łódź
42 124030281111001029435358
ŚLUBOWANIE i OŚWIADCZENIE
Zgodnie z Regulaminem Studiów UŁ obowiązuje elektroniczna wersja Ślubowania oraz elektroniczna wersja Oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami pobierania opłat za usługi edukacyjne w UŁ.
Student w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia zajęć/przyjęcia na studia ma obowiązek zaakceptowania w systemie USOSweb następujących deklaracji:
1. potwierdzenia złożenia ślubowania,
2. oświadczenia o zapoznaniu się oraz akceptacji zasad odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na UŁ na rzecz studenta studiów stacjonarnych/ niestacjonarnych.
W przypadku rezygnacji ze studiów na danym kierunku prosimy o przesłanie do dziekanatu odpowiedniego kierunku stosownej wiadomości e-mail z prośbą o anulowanie wpisu na listę studentów.
Przydatne linki:
Regulamin obowiązujący od 1 października 2025 r.
Regulamin studiów w Uniwersytecie Łódzkim przyjęty uchwałą nr 449 Senatu UŁ z dnia 14 czerwca 2019 r. (t.j. wraz ze zmianami) - obowiązujący od 1 października 2025 r.
Uchwała nr 111 Senatu Uniwersytetu Łódzkiego podjęta na 8. roboczym posiedzeniu w kadencji 2024–2028 w dniu 15 kwietnia 2025 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 449 Senatu UŁ z 14 czerwca 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim (ze zm.)
Załącznik nr 10 do Regulaminu Studiów - obowiązujący od 1 października 2025r
WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE W UNIWERSYTECIE ŁÓDZKIM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026
Zarządzenie nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie: wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026
Załącznik nr 9 Wysokość opłat za kształcenie studentów na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2025/2026
ZAŁĄCZNIK NR 16 do zarządzenia nr 133 Rektora UŁ z dnia 7.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA STUDIA STACJONARNE PROWADZONE W JĘZYKU OBCYM W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026
Zarządzenie nr 139 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 16.04.2025 r. w sprawie: zmiany zarządzenia nr 133 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 7.04.2025 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026
ZAŁĄCZNIK 15 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POWTARZANIE PRZEDMIOTÓW
ZAŁĄCZNIK NR 14 do zarządzenia nr 139 Rektora UŁ z dnia 16.04.2025 r. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ZAJĘCIA NIEOBJĘTE PROGRAMEM STUDIÓW
Zarządzenie nr 19 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego z dnia 26.10.2020 r. w sprawie: zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Łódzkim. Tekst ujednolicony uwzględniający zmiany wprowadzone zarządzeniem nr 144
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.
Lista pracowników obsługujących dany kierunek jest dostępna pod adresem
link: https://www.wpia.uni.lodz.pl/struktura/dzial-obslugi-studentow
Wzory wniosków studenckich dostępne pod adresem:
https://www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy
Podpisane skany wniosków studenckich przesyłacie Państwo na adres do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku.
Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Ocena z seminarium magisterskiego może być wpisana do systemu USOS pod warunkiem że, student uzyskał zaliczenie wszystkich obowiązujących przedmiotów i praktyk w toku studiów i wgrał pracę do sytemu APD. Kierujący pracą po zatwierdzeniu pracy dyplomowej w systemie APD wpisuje ocenę z seminarium dyplomowego do systemu USOS.
Wgrywając pracę do systemu APD student zatwierdza oświadczenie o samodzielnym napisaniu pracy oraz dodaje drugie oświadczenie o udostępnieniu pracy w repozytorium pisemnych prac dyplomowych. Oświadczenie to wprowadzane jest przez studenta do systemu APD jako oddzielny plik PDF, niepodlegający badaniu antyplagiatowemu.
Link:www.wpia.uni.lodz.pl/strefa-studenta/formularze-i-regulaminy
W przypadku wystąpienia zdarzeń, które uniemożliwiają składanie egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot w terminach sesji egzaminacyjnej, Student ma prawo na swój wniosek ubiegać się o przesuniecie terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot.
O przesunięciu terminów składania egzaminów lub zaliczeń kończących przedmiot decyduje Dziekan na podstawie wniosku studenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Rektor może przesunąć termin składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot, o kolejny miesiąc.
Awans
Wniosek o awans może dotyczyć tylko przedmiotu z kolejnego (bezpośrednio wyższego) roku studiów, jeżeli okresem zaliczeniowym jest rok akademicki.
Wniosek o awans należy złożyć nie później niż w ciągu miesiąca od rozpoczęcia zajęć z danego przedmiotu. Przesunięcie przez dziekana terminu do składania egzaminu lub zaliczenia kończącego przedmiot nie wstrzymuje biegu terminu do złożenia wniosku o awans.
Wniosek o wykreślenie/rezygnację z awansu może być złożony nie później niż do 30 listopada w semestrze zimowym, a w semestrze letnim do 31 marca danego roku akademickiego.
Student, który nie zaliczył przedmiotu z awansu, powtarza go na roku studiów, którego programem jest objęty ten przedmiot.
Ocena uzyskana bez zgody na awans nie jest uwzględniana przy zaliczeniu roku.
Zmiana w sposobie kodowania przedmiotu w systemie USOS
Informujemy, że od nowego roku akademickiego 2025/2026 nastąpi zmiana formularzy oraz sposobu kodowania zajęć w systemie USOS, w tym protokołów końcowych przedmiotów.
W przypadku przedmiotów składających się z dwóch form zajęć (wykład + ćwiczenia), koordynator przedmiotu będzie zobowiązany do określenia „wagi formy zajęć”, czyli wskazania, jaki procent oceny końcowej stanowić będzie ocena z egzaminu, a jaki – ocena z ćwiczeń. Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej jest uzyskanie ocen pozytywnych z obu form zajęć.
Według Regulaminu studiów w Uniwersytecie Łódzkim § 40:
„Szczegółowe wymagania dotyczące zaliczenia oraz tryb składania egzaminów, w tym forma zaliczenia/egzaminu, jego zakres oraz wykaz materiałów źródłowych i podręczników, są ustalane przez kierowników jednostek dydaktycznych lub koordynatorów przedmiotów. Informacje te powinny być przekazane studentom przez prowadzącego podczas pierwszych zajęć”.
Studenci, którzy uzyskają zgodę Prodziekana na powtarzanie semestru lub roku studiów, a także ci, którzy otrzymają wpis warunkowy, są zobowiązani do zaliczenia całego przedmiotu (zarówno ćwiczeń, jak i wykładów).
pokój 2.30
tel. 42 635 63 60
Godziny dyżuru:
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Godziny dyżuru
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Godziny dyżuru / Duty hours
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Godziny dyżuru / Duty hours
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
mgr Magdalena Jasińska I rok 2025/2026
pok. 2.09
tel. 42 635 46 46
mail : magdalena.jasinska@wpia.uni.lodz.pl
mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno - II rok 24/25
pokój 2.09
tel. 42 6354643
Godziny dyżuru
Poniedziałek - kontakt mailowy
Wtorek- 12:30- 14:30 ( w dniach 15, 22, 29 lipca 2025 r.)
Środa- kontakt mailowy
Czwartek - 12:30 - 14:30
Piątek -kontakt mailowy
Sobota zjazdowa - 8:00-11:00
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź. Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
pokój (room) 2.29
tel. 42 635-63-52
Godziny dyżuru/ Duty hours
pokój (room) 2.08
tel. 42 6354645
Godziny dyżuru/ Duty hours
Obsługa studentów (Student service) I, II, III, V rok 2024/2025
pokó (room) 2.29
tel. 42 635-63-52
Godziny dyżuru/ Duty hours
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
mgr Agata Pryczek - prawo zaoczne II,III,IV,V rok 2024/2025
pokój 2.28
tel. 42 6354647
Godziny dyżuru / Duty hours
Godziny dyżuru / Duty hours
pokój 2.27
tel. 42 6354394
mgr Agnieszka Molicka -prawo zaoczne I rok 2025/2026
pok. 2.27
tel. 42 6356351
Godziny dyżuru / Duty hours
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów. Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
mgr Agnieszka Mikołajczyk-Jarno
pokój 2.09
tel. 42 6354643
Godziny dyżuru:
Poniedziałek - kontakt mailowy
Wtorek-12:30- 14:30 ( w dniach 15,22,29 lipca 2025 r.)
Środa- kontakt mailowy
Czwartek - 12:30 - 14:30
Piątek -kontakt mailowy
Sobota zjazdowa - 8.00-11.00
Szanowni Państwo, Drodzy Studenci ,
po uzyskaniu wszystkich wymaganych w semestrze/roku zaliczeń i zweryfikowaniu poprawności ocen wpisanych do systemu USOS prosimy o zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej do pracownika Działu Obsługi Studentów swojego kierunku wniosku o zaliczenie semestru/roku studiów.Trzeba pamiętać , że wnioski i pytania dotyczące toku studiów muszą być wysyłane z Państwa skrzynek w domenie uniwersyteckiej, tam też otrzymacie Państwo odpowiedź.
Rozliczenie z ostatniego roku studiów powinno nastąpić dwa tygodnie przed planowanym terminem obrony pracy dyplomowej w związku z koniecznością wyliczenia średniej z toku studiów.
Godziny dyżuru
Poniedziałek - kontakt mailowy
Wtorek-12:30- 14:30 ( w dniach 15, 22, 29 lipca 2025 r.)
Środa- kontakt mailowy
Czwartek - 12:30 - 14:30
Piątek -kontakt mailowy
Sobota zjazdowa - 8:00-11:00
PROGRAM MOST
Uprzejmie informujemy, iż rekrutacja odbywa się wyłącznie za pomocą Internetowej Rejestracji Kandydatów poprzez stronę https://most.amu.edu.pl/kto-moze-uczestniczyc/rekrutacja-krok-po-kroku/
Po wpisaniu danych proszę wydrukować wniosek i złożyć go w dziekanacie do p. Beaty Barańskiej (p. 2.30) .
Wnioski można składać w poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 10:00 - 12:00.
Zapraszamy na MOST i do śledzenia naszego profilu na FB (https://www.facebook.com/programmost2000) , gdzie na bieżąco publikujmy porady, informacje i odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania.
Kontakt WPiA
mgr Beata Barańska
pokój 2.30
tel. (042) 635 63 60
email: bbaranska@wpia.uni.lodz.pl
Szczegółowe informacje o programie MOST na stronie Uniwersytetu Łódzkiego
https://www.uni.lodz.pl/wyjazdy-krajowe-program-most
Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST 2025/2026 15 KWIETNIA-15 MAJA
Drogie Studentki, Drodzy Studenci,
uprzejmie przypominam, że:
- w dniu 15 kwietnia ruszy rekrutacja w ramach programu na semestr zimowy lub cały rok akademicki 2025/2026,
- do wniosków studentów wybierających kierunki prawo niezbędne jest dołączenie zaświadczenia o średniej,
- w przypadku wskazania przez studenta więcej niż jednego miejsca wyjazdu w ramach wymiany (np. jedna uczelnia, ale kilka kierunków studiów lub jeden kierunek, ale kilka uczelni realizujących studia) zainteresowany zobowiązany jest oznaczyć na wniosku odręcznie cyfrą 1 (pierwsze w kolejności rozpatrywania), 2 (drugie w kolejności rozpatrywania) itd. wskazanych miejsc wymiany; ma to znaczenie dla Uczelnianej Komisji Kwalifikującej (w przypadku mniejszej liczby oferowanych miejsc niż liczba zainteresowanych).
Rozpoczyna się rekrutacja do Programu MOST na semestr letni roku akademickiego 2024/2025
Przed Wam otwierają się więc nowe perspektywy – semestr studiów na zupełnie innej uczelni, w całkowicie nowym mieście
To, jak? Morze, góry, wielkie miasto, mniejsze miasto? Wymarzone i unikatowe przedmioty, współpraca z kołem naukowym, uczestnictwo w wykładach i poznanie Profesora, którego prace czytaliście i byliście nimi zainspirowani?
Macie jeszcze trochę czasu na decyzję - rekrutacja potrwa od dzisiaj, tj. 31 października do 30 listopada. Czekajcie na kolejne informacje i oczywiście zadawajcie pytania – chętnie na wszystkie odpowiemy
Pamiętajcie, czeka na Was ponad 20 uczelni i kilkaset kierunków. Koniecznie kliknijcie w link prowadzący do panelu rekrutacyjnego:
https://irkmost.amu.edu.pl
Wszelkie dodatkowe informacje znajdują się na stronie Programu MOST https://most.amu.edu.pl
Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji
Jak aplikować do Programu?
Wejdź na stronę https://irkmost.amu.edu.pl/pl/home/
Zapoznaj się z ofertą aktualnej rekrutacji i po prostu wybierz interesujący Cię kierunek. Do Programu zaaplikujesz przez Internet, a szczegóły dotyczące dalszych procedur i dokumentu, pod którym należy uzyskać podpis (Pro)Dziekana są oczywiście opisane na naszej stronie internetowej https://most.amu.edu.pl/kto.../rekrutacja-krok-po-kroku/
Program MOST
DYŻUR:
STUDIA STACJONARNE
Prawo stacjonarne – dr Anna Chmielarz-Grochal
Administracja I stopnia stacjonarna – dr Ewa Urbaniak
STUDIA NIESTACJONARNE
Administracja I stopnia niestacjonarna – dr Magdalena Niewiadomska-Krawczyk
Prawo zaoczne – dr hab. Jerzy Leszczyński, prof. UŁ
Prawo wieczorowe – dr Lena Fijałkowska
DYPLOMY i PRAKTYKI
Aktualne informacje o dyżurach dziekanów znajdują się w zakładce WŁADZE WYDZIAŁU.
UWAGA!!!
DYŻUR PANI PRODZIEKAN PROF. ANETY KAŹMIERSKIEJ-PATRZYCZNEJ 14.04.2025 r. ZOSTAŁ ODWOŁANY
Wydawanie biletów rozpoczyna się 30 minut przed dyżurem i kończy 20 minut przed zakończeniem. Każdy bilet jest identyfikowany po numerze pesel wprowadzonym na biletomacie. piekunowie pierwszych lat studiów w roku akademickim 2023/2024:
pokój 2.11
tel. 42 6354616
e-mail: international.office@wpia.uni.lodz.pl