KONTAKT

Zespół Koordynujący Forum (skład na rok akademicki 2023/2024):

Norbert Sitko (UŚ) - przewodniczący
E
: norbertsitko14@gmai.com  

Ernestyna Pachała-Szymczyk - zastępczyni przewodniczącego
E:
 e.pachala@uw.edu.pl

Zuzanna Szymańska (UAM) 
E:
szymanska.z.a@gmail.com   

Magdalena Fonderska (WPiA UŁ)
E:
 magdalena.fonderska@edu.uni.lodz.pl

Jakub Retyk (UJ)
E:
jakub.retyk@gmail.com  

 


Opis działalności Forum:

Studenckie Forum Naukowe Nietypowych Stosunków Zatrudnienia zostało utworzone w 2021 roku w ramach Centrum Nietypowych Stosunków Zatrudnienia z inicjatywy studentów oraz Kierownika Centrum Nietypowych Stosunków Zatrudnienia dra hab. Tomasz Duraj, prof. UŁ, który jest opiekunem naukowym Forum. Forum ma charakter ogólnopolski i zrzesza studentów i doktorantów z różnych ośrodków akademickich funkcjonujących w całym kraju. 

Celami działania Forum są w szczególności:

  • wspieranie aktywności naukowo-badawczej Centrum Nietypowych Stosunków Zatrudnienia WPiA UŁ na wszelkich możliwych płaszczyznach;
  • rozpowszechnianie, popularyzacja i pogłębianie wiedzy prawniczej, ze szczególnym uwzględnieniem szeroko rozumianej problematyki nietypowych stosunków zatrudnienia;
  • kształcenie praktycznych umiejętności związanych z wykorzystaniem wiedzy prawniczej, ze szczególnym uwzględnieniem szeroko rozumianej problematyki nietypowych stosunków zatrudnienia;
  • doskonalenie warsztatu naukowego członków Forum i wsparcie merytoryczne w składaniu grantów studenckich;
  • rozwijanie zainteresowań studentów szeroko rozumianą problematyką nietypowych stosunków zatrudnienia;
  • swobodna wymiana myśli i poglądów studentów oraz integracja środowiska akademickiego;
  • wzajemna pomoc w rozwoju naukowym;
  • organizowanie cyklicznych spotkań, debat, seminariów;
  • wydawanie publikacji rozpowszechniających wiedzę z zakresu szeroko rozumianej problematyki nietypowych stosunków zatrudnienia;
  • podejmowanie innych przedsięwzięć.

Forum realizuje wskazane powyżej cele poprzez:

  • regularne spotkania członków i sympatyków Forum;
  • samodoskonalenie się członków Forum m.in. poprzez organizację szkoleń, warsztatów i kursów;
  • organizowanie seminariów, konferencji, debat, sympozjów, odczytów, prelekcji i innych spotkań naukowych z udziałem specjalistów z zakresu szeroko rozumianej problematyki nietypowych stosunków zatrudnienia;
  • organizowanie konkursów i wystaw;
  • organizowanie wyjazdów w celu pogłębiania wiedzy praktycznej członków Forum oraz wyjazdów integracyjnych;
  • nawiązywanie współpracy z organizacjami o podobnych celach;
  • uczestniczenie w konferencjach, spotkaniach, kursach i szkoleniach innych organizacji o podobnych celach;
  • umożliwianie członkom Forum publikacji ich osiągnięć naukowych;
  • prowadzenie strony Forum na portalu Facebook, w innych mediach społecznościowych oraz strony internetowej celem upowszechniania wiedzy z zakresu szeroko rozumianej problematyki nietypowych stosunków zatrudnienia oraz informacji na temat działalności Forum.

Wszystkie nasze aktywności zamieszczamy na profilu FB.


Regulaminhttps://drive.google.com/.../1JTMfgc7KnKXMIh4fhjt.../view...

Deklaracja członkowskaforms.office.com/r/72gb2Wt1Sf